فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عروسکهای "کلاه قرمزی" فروخته می شوند !



 

عروسکهای

 

به تازگی سایت فروش عروسکهای "کلاه قرمزی پسرخاله پسرعمه زا" راه اندازی شده است.

یکی از شخصیت های بسیار دوست داشتنی برای کودکان امروز و جوانان دیروز شخصیت برنامه سریالی "کلاه قرمزی" و" آقای مجری" بود.

این مجموعه که با همکاری مستقیم ایرج تهماسب و حمید جبلی تولید شده بود از جمله برنامه های پرطرفدار تلویزیونی بود که براساس آن چند فیلم سینمایی هم تولید شد.

به تازگی هم سایت فروش عروسکهای "کلاه قرمزی پسرخاله پسرعمه زا" راه اندازی شده است و علاقمندان می توانند برای خرید از فروشگاه به آدرس اینترنتی www.kolahghermezi.ir مراجعه نمایند.... / شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
تفاوت عروسکهای کلاه قرمزی در چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سری جدید «کلاه قرمزی» جلوی دوربین می‌رود



 

سری جدید «کلاه قرمزی» جلوی دوربین می‌رود

 

رامبد جوان، ایرج طهماسب، حمید جبلی، جمال شورجه، ‌وحید نیکخواه‌آزاد و اکبر نبوی بزودی ساخت آثار تازه‌ای را برای تلویزیون آغاز خواهند کرد.

 

سری جدید «کلاه قرمزی» جلوی دوربین می‌رود

شبکه ایران، سری جدید مجموعه‌های دیدنی و جذاب کلاه قرمزی، شکرستان ، چاق و لاغر، شیب تند و استودیوی عمو پورنگ در گروه نوجوان شبکه 2 در دست تهیه است و قرار است این آثار در سال جاری و سال آینده به تولید و پخش برسند.

طبق اعلام جام جم، در ساخت این آثار تعدادی از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون مانند رامبد جوان، ایرج طهماسب، حمید جبلی، جمال شورجه، وحید نیکخواه‌آزاد، حسین رفیعی، داریوش فرضیایی، سیدجواد هاشمی، اکبر نبوی، انسیه شاه‌حسینی و قاسمعلی فراست همکاری می‌کنند.

کلاه قرمزی از جمله شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های مجموعه‌های تلویزیونی است که هم در سینما و هم در تلویزیون خوش درخشیده است. این شخصیت در کنار پسرخاله، فامیل دور، پسرعمه‌زا، آقای مجری و دیگران توانسته لحظات خوشی را برای مخاطبان خود پدید آورد. در قسمت‌های پیشین این مجموعه حمید جبلی و محمدرضا هدایتی به عنوان دوبلور فعالیت کرده بودند. حمید مدرسی تهیه‌کنندگی مجموعه جدید را برعهده خواهد داشت.

شکرستان هم از مجموعه‌های انیمیشن موفق این سال‌های تلویزیون است که توانسته حجم عظیمی از مخاطبان را در رده‌های مختلف سنی به خود جلب کند. روایت سرخوشانه داستان‌های عجیب و غریب با مجموعه‌ای از شخصیت‌های دوست‌داشتنی باعث شده این اثر علاقه‌مندان بی‌شماری را برای خود دست و پا کند. بابک نظری کارگردان و مسعود صفوی تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارند.

مخاطبان قدیمی‌تر تلویزیون حتما با شخصیت‌های «چاق و لاغر» آشنا هستند. این شخصیت‌ها قرار است دوباره بازآفرینی شوند و در یک مجموعه تلویزیونی تازه دیده شوند. علی‌اصغر آزادان تهیه‌کننده این مجموعه از ادامه نگارش فیلمنامه این مجموعه خبر داده و ابراز امیدواری کرد این اثر بزودی کلید بخورد. او همچنین گفته سعی شده این مجموعه تغییرات زیاد نداشته باشد.

«عموپورنگ» هم در حال حاضر از جمله دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های تلویزیون محسوب می‌شود و کودکان و نوجوانان به برنامه‌های او علاقه دارند و استودیو عموپورنگ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسلم آقاجان‌زاده و محمد درویشعلی‌پور تهیه می‌شود.

علاوه بر این طرح ساخت مجموعه‌هایی چون «چمران»‌ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جمال شورجه و حسن نجفی، «بازگشت به موفقیت 1357» به تهیه‌کنندگی وحید نیکخواه‌آزاد، «قصه‌های من و بقیه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدمحسن مناجاتی و ارژنگ امیرفضلی، «راز کتاب عزیز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی لیلا رضایی و سیدجواد هاشمی، «دختر آیینه‌پوش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اکبر نبوی و منوچهر شهسواری، «دیجیت» به تهیه‌کنندگی رامبد جوان، «به نخل‌ها سلام کنید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید سعید سیدزاده و انسیه شاه‌حسینی، «بچه‌های کوچه پشتی» به تهیه‌کنندگی حسین مناجاتی برخی از آثار نمایشی هستند که طرح آنها برای تولید به تصویب رسیده و کار ساخت آنها بزودی آغاز می‌شود.... / lemonpress.ir