فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«ضربدر ۲»؛ سورپرایز تازه بهنام صفوی!



«ضربدر ۲»؛ سورپرایز تازه بهنام صفوی!

در کنسرت پاییزه بهنام صفوی سورپرایز ویژه ای با نام «ضربدر ۲ » اجرا خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهنام صفوی هنرمند موفق موسیقی پاپ ۱۸ مهر ماه ۹۱ با آلبوم «آرامش» و «عشق من باش» برای دوستدارانش به روی صحنه می رود . صفوی در گفتگو با شبکه ایران درباره این اجرا گفت: در کنسرت پاییزی ام با ارکستر و تنظیم جدیدی اجرا خواهیم داشت.

وی افزود: در این برنامه سوپرایز ویژه ای با نام «ضرب در۲ » داریم که امیدوارم مورد توجه و علاقه دوستان قرار گیرد. البته ناگفته نماند میهمانان ویژه ای نیز در این کنسرت حضور خواهند داشت.

نوازندگانی که در این کنسرت همکاری دارند عبارتند از مهدی فردی (رهبر ارکستر . پیانو، گیتار، کیبورد)،بابک مالکی فر( گیتار الکتریک، آ کوستیک)،محمد شعبانی( پرکاشن)،علی پور نگهبان( گیتار باس)،مجید قدیانی ( کیبورد و شِیکر)،ایمان ذاکری ( درامز و کاخُن)،سعید بنازاده ( گیتار اسپَنیش)،رضا آذرنجات(ترومپت، کلاو)،حسین شریفی (ترومبون)،ایمان جعفری پویان ( ساکسیفون تِنور) و انوشیروان بهرامی ( ساکسیفون تِنور، بک وُکال) می باشند.

خواننده «آرامش» درباره پخش کلیپ «دلتنگم» از شبکه ماهواره ای ITN گفت: این کلیپ مجوز دارد و کاملا مشخص است که از روی DVD پخش می شود. ما نمی توانیم در این باره اقدامی انجام دهیم چون پخش این کلیپ ها ازشبکه های ماهوارهای از دست ما خارج است.

کنسرت بهنام صفوی ۱۸ مهرماه ۹۱ در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
بهنام صفوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری از بهنام صفوی پس از عمل جراحی


نشست خبری کنسرت‌ها و آلبوم جدید «بهنام صفوی» در برج میلاد تهران برگزار شد.