فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

صدیق تعریف برای اجرای كنسرت به...



 

 

صدیق تعریف برای اجرای كنسرت به اروپا می‌رود

 

صدیق تعریف برای اجرای كنسرت به اروپا می‌رود . صدیق تعریف(خواننده مشهور سنتی) كه سال گذشته به دعوت همسر جلال طالبانی(رئیس جمهور عراق) به سلیمانیه سفر كرده بود، پاییز امسال برای اجرای كنسرت به تور اروپا می‌رود.

تور اروپایی صدیق تعریف؛ پاییز امسال آغاز می‌شود.

تعریف گفت: سال ۸۹ دو برنامه تور كنسرت در اروپا دارم كه اجرای آنها تقریبا قطعی شده است. تور اول مهرماه امسال از ایتالیا آغاز می‌شود كه اجرا در این كشور و همین طور فرانسه و چند كشور دیگر قطعی شده است. تور دوم هم اواخر اسفند امسال آغاز می‌شود و تا اواخر فروردین خواهد داشت. علاوه بر این؛ قرار است كنسرت بزرگی نیز در سلیمانیه عراق داشته باشم كه هنوز زمان اجرای آن دقیقا مشخص نشده است.



وی درخصوص رپرتواری كه در تور اروپایی خود اجرا خواهد كرد، عنوان كرد: مثل روال دیگر كنسرت‌هایم این برنامه نیز در دو بخش انجام می شود كه بخش اول موسیقی سنتی به زبان فارسی و بخش دوم موسیقی كردستان خواهد بود.


تعریف در پاسخ به این سوال كه آیا برنامه‌ای برای اجرای كنسرت در داخل كشور دارد یا خیر، افزود: درحال حاضر برای اجرای كنسرت در داخل كشور برنامه‌ای ندارم، اما امیدوارم بتوانم در فاصله این تورها كنسرتی هم در ایران برگزار كنم.


این خواننده مطرح موسیقی ایران در انتظار انتشار جدیدترین آلبومش كه مهتاب نام دارد؛ است. آهنگسازی این مجموعه را حسین یوسف زمانی و تنظیم برعهده داشته است. قطعه اصلی آلبوم روی شعر مهتاب نیما یوشیج آهنگسازی شده و اشعار دیگر قطعات از حافظ، سیمین بهبهانی، اقبال لاهوری و هوشنگ ابتهاج و... انتخاب شده‌اند. این آلبوم قرار بود سال گذشته منتشر شود، اما انتشار آن به امسال موكول شد.



صدیق تعریف برای اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری و سخنرانی سال گذشته به دعوت همسر جلال طالبانی رئیس جمهور عراق به سلیمانیه سفر كرده بود..../خبرگزارى ايلنا

 



ویدیو مرتبط :
صدیق تعریف _ لنجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس/ تنهایی رضا صادقی بعد از اجرای كنسرت



اخبار فرهنگی - عكس/ تنهایی رضا صادقی بعد از اجرای كنسرت

بعد از هر اجرا تو سالن خالی شروع می‌کنم به خوندن که یادم بمونه بدون مردم هیچی نیستم.این بخشی از نوشته های اخیر رضا صادقی زیر پست اینستاگرامش است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,رضا صادقی

 اخبار فرهنگی - سینماخبر