فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

صدور پروانه ساخت ۴ فیلم



 

 

 

 

شورای صدور پروانه فیلمسازی ۳۵ میلیمتری در جلسه روز دوشنبه ۲۱ دی‌ماه برای ۴ پروژه سینمایی پروانه ‌ساخت صادر كرد.



فیلم‌های «دفتر ازدواج» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی محمد درمنش ، «دلقك‌ماهی» به تهیه‌كنندگی محمدباقر آشتیانی و كارگردانی عباس مرادیان، «عشق و گلوله» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی سعید تهرانی و «سنجاقك‌های بركه سبز» به تهیه‌كنندگی و كارگردانی علی قوی‌تن عناوین پروژه‌هایی است كه از این شورا پروانه ساخت دریافت كرده‌اند.

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پروانه حقیقی - صدور پروانه اشتغال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا پروانه ساخت فیلم شهاب حسینی صادر نمی‌شود؟



پروانه ساخت فیلم شهاب حسینی ,اخبار سینما

چرا پروانه ساخت فیلم شهاب حسینی صادر نمی‌شود؟

اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: تاخیر در صدور پروانه ساخت «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی به‌دلیل برخی ملاحظات کارشناسی در فیلمنامه است.

در پی پیگیری خبرنگار ایسنا  درباره علت صادر نشدن پروانه ساخت برای «ساکن طبقه وسط»، اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی به ایسنا اعلام کرد: این تاخیر به دلیل برخی ملاحظات کارشناسی در فیلمنامه‌ بوده و ان‌شاءالله با رفع آن‌ها، پروانه ساخت نخستین فیلم سینمایی آقای شهاب حسینی به‌عنوان کارگردان به‌زودی صادر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شهاب حسینی چند هفته قبل درخواست خود را برای صدور پروانه ساخت فیلم کمدی فلسفی «ساکن طبقه وسط» به سازمان سینمایی ارائه کرده است که بر اساس بعضی از خبرهای منتشر شده احتمالا خودش نیز در آن بازی خواهد کرد.

گفته می‌شود این طنز فلسفی که دکتر محمدهادی کریمی آن را نوشته است، درباره یک نویسنده جوان است که وارد یک خانه سه طبقه می‌شود و در آن خانه درگیر اتفاقاتی خواهد شد.
همچنین از امیر سمواتی به عنوان تهیه‌کننده این کار نام برده می‌شود./ایسنا