فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

صحت و برق نورد با "آوازه خوان طاس" همراه می شوند



آوازه خوان طاس, نمایش آوازه خوان طاس,اخبار فرهنگی

نمایش "آوازه خوان طاس" با کارگردانی بهمن معتمدیان و بازی سروش صحت، هومن برق نورد و فلامک جنیدی از ۸ مهرماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

بهمن معتمدیان درباره اجرای نمایش "آوازه خوان طاس" به خبرنگار مهر گفت: قرار است از ۸ مهرماه نمایش "آوازه خوان طاس" اثر اوژن یونسکو را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنیم. به احتمال زیاد این نمایش را هر روز در دو نوبت به صحنه خواهیم برد.

وی درباره عوامل و بازیگران این نمایش افزود: تا به حال حضور سروش صحت، بهاره رهنما، هومن برق نورد و فلامک جنیدی در این نمایش قطعی شده و تا هفته آینده دو بازیگر دیگر نیز به گروه خواهند پیوست. لیلی رشیدی و نیما محبی دستیاران کارگردان، پوریا آریانپور طراح صحنه، لباس و گریم، رضا موسوی عکاس و علیرضا فانی طراح پوستر، بروشور و آفیش نمایش "آوازه خوان طاس" هستند.

معتمدیان درباره شیوه اجرای نمایش "آوازه خوان طاس" یادآور شد: در سال ۷۶ این نمایش را به صورت اکسپرسیونیستی و کاریکاتوری به صحنه بردم ولی اجرای جدید به غیر از دکور واقع گرایانه خواهد بود.

بهمن معتمدیان پیش از این نمایش های "آوازه خوان طاس"، "ژاک یا تسلیم" و "دختر دم بخت" را به صحنه برده است. وی همچنین ساخت فیلم های مستند "آوازی برای مردن" و "موسیقی و فراموشی" و فیلم کوتاه "آکواریوم" را در کارنامه کاری خود دارد.... / خبرگزارى مهر

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری بهاره رهنما، سروش صحت، فلامک جنیدی و دیگر بازیگران نمایش «آواز خوان طاس»



عکس یادگاری بهاره رهنما، سروش صحت، فلامک جنیدی و دیگر بازیگران نمایش «آواز خوان طاس»

نمایش «آواز خوان طاس» نوشته اوژن یونسکو با کارگردانی بهمن معتمدیان از شامگاه سه شنبه 11 مهر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 «آوازخوان طاس» نمایشنامه‌‌ای در 11 پرده است که در آن بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهاره رهنما، سروش صحت، امید روحانی، فلامک جنیدی و هوتن شکیبا ‌روی صحنه می‌روند.

این اثر اوژن یونسکو، چون دیگر نمایشنامه‌هایش، داستان و موضوعی مبهم و اسرارآمیز دارد که جهان در هم و برهم و آشفته امروز را نشان می‌دهد.

معنا گریزی، موقعیت های کمیک، سرگشتگی آدم ها و نگاه هجو آمیز ار دیگر مشخصات نمایشنامه های یونسکو است که در «آواز خوان طاس» نیز دیده می شود./خبرآنلاین