فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

صحبت‌های "حامد بهداد" با "دکتر روحانی"



حامد بهداد,مشکلات اقتصادی سینمای ایران,صحبت‌های حامد بهدادبا دکتر روحانی

صحبت‌های "حامد بهداد" با "دکتر روحانی"

حامد بهداد در برنامه هفت خطاب به رئیس جمهور صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران برنامه هفت شب گذشته 25 مرداد میزبان حامد بهداد بود.
حامد بهداد در ابتدای این گفتگو در خصوص حس خود نسبت به سن 40 سالگی وحضورش در عرصه بازیگری گفت: ان شاءالله این سن مبعث درون ما باشد و به دنبال آن پیغمبر بیرون من با بصیرت تر وبا فراست تر شود.

وی در خصوص کار با کارگردانان بزرگ بیان کرد : بخشی از آرزوی آدمی با کار در کنار کارگردانان نامی متجلی می شود بالاخره در دوران دانشجویی انسان علاقه مند به کار با کارگردان های بزرگ است و حال بالفعل شدن این استعداد بالقوه لذت بخش است البته دوره ی شاگردی تمام نشده و هر بار در کنار هر یک از این بزرگان یک مسئله ی جدیدی را یاد می گیرم.

این بازیگر خطاب به رئیس جمهور دولت یازدهم عنوان کرد : من عرض تبریک و شادباش خدمت وی و وزرای شان دارم و آرزوی توفیق برای شان می کنم جامعه ی سینمایی از وزرای شان به خصوص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توقعاتی دارند که بی جا نیست فضای ایجاد شده پر از سوءتفاهم است با ورود مردان پخته و با بصیرت این سوء تفاهمات برطرف می شود که البته بخشی از آن از مشکلات اقتصادی نشآت می گیرد.

وی ادامه داد: تبلیغات و صحیح تزریق پول به بدنه ی سینما سبب می شود که تا این حد دوستان با هم مشکل نداشته باشند واز آنطرف در صورتی که هر تفکری از هر جناحی فرصتی برای بیان حرف هایش داشته باشد با شروع یک دوره ی جدید عقده گشایی نمی شود.

بهداد درباره ی ایجاد فضای گفتگو در میان اهالی سینما اظهار داشت:جماعت سینمایی این جنبه را دارند و در جامعه خود هنرمندان متولی فضای نقد و گفتگو هستند و با در معرض نقد قرار گرفتن به تعالی خودمان و سرعتش کمک می کنیم.

وی بیان کرد:میزان زیادی از توفیقم را البته چون خودم را زیر سایه ی امام رضا (ع) می دانم، در تحلیل، گفتگو، آنالیز به دست آوردم و برخی نقطه نظرات در مورد من می توانند به کرسی بنشینند.

محمود گبرلو در ابتدای برنامه بعد از مطرح کردن اسامی کارگردانان بزرگی که حامد بهداد با آن کار کرده و آوردن نام مسعود کیمیایی خطاب به این بازیگر بیان می کند که به احتمال زیاد به خاطر نیاوردن نام مهرجویی مورد غضب بهداد واقع می شود واز رفتار تند وی نسبت به منتقدان و نقد گله کرد و برای نمونه هوشنگ گلمکانی و دو منتقد حاضر در یکی از برنامه های هفت و واکنشش نسبت به صحبت های عرب نیا را مثال زد

این بازیگر که مدام مجری رفتار آن را نسبت به منتقد و نقد عصبانی توصیف می کرد، تصریح کرد:من بر این باورم که هیچکس از نقد مصون نیست حتی خود منتقد هر روز باید با بررسی خود به پردازش جدیدی از خویشتن دست یابد.

وی با اشاره به اینکه اصلا دوست نداشت مجری او را به این سمت بکشاند گفت: هنگامی که در یک برنامه ی فرهنگی یک سری افراد نقد دو فرد را می بینند در صورت ارائه ی نظری در خصوص فرم، محتوا و ساختار آن را در اختیار بگذارند نه اینکه از هر دری سخنی به میان آید این رفتار نسبت به مهرجویی درست نیست ما بچه نیستیم و اینگونه موضوعات نیازی به بررسی ندارد.

بهداد ادامه داد:من انعکاسی از جامعه ی خود هستم در دهه ای که مشغول به کار هستم فیلم های سینمایی نیز به خاطر این منعکس کردن مورد توجه قرار نمی گیرند و امیدوارم در دوره ی جدید جهانی لطیف تر رقم بخورد تا این انعکاس موجب ارتباط هر چه بیشتر مردم با سینما شود صنعت سینما متاسفانه امروز ورشکسته است./باشگاه خبرنگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت های جنجالی حامد بهداد +فیلم


 
 
 
 
صبح بخیر: حامد بهداد یکی از معترض های همیشگی سینمای ایران در مدتی کوتاه نیز می تواند گلایه هایش را با همان زبان صریح خود که بعضا دچار مشکلش کرده بگوید؛ بگوید از استاد سمندریان و پدر خطاب کند او را، بگوید از سینمایی که برخی آن را به فساد محکوم کرده اند و در انتها بگوید از بهره ای که نتوانست از معروفیت و محبوبیت خود جهت کمک به مردم به دست آورد.

او این صحبت ها را جمعه 27 مرداد در مقابل سینمای آزادی بیان کرد، جایی که هنرمندان دیگری نیز برای جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان آذربایجان گرد هم آمده بود.