فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شکایت پدر ترلان پروانه از انتشار خبر کذب ازدواج دختر 16ساله‌اش! + تصاویر



ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,تصاویر ترلان پروانه

 

شکایت پدر ترلان پروانه از انتشار خبر کذب ازدواج دختر 16ساله‌اش! + تصاویر

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند. مادر ترلان پروانه اعلام کرد که ازدواج دخترش و ارسلان قاسمی خبری کذب و دروغ است و...

 "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.
مادر ترلان پروانه اعلام کرد که ازدواج دخترش و ارسلان قاسمی خبری کذب و دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.

 

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,تصاویر ترلان پروانه

 

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,تصاویر ترلان پروانه

 عکسهای ترلان پروانه


پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران» در خصوص خبری مبنی بر ازدواج "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمی ترلان تکذیبیه این خبر را اعلام کردیم.
وی ادامه داد: این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم. "ترلان" 16 سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.

 

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,تصاویر ترلان پروانه

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی در سریال نفوذ


وی بیان کرد: سال گذشته نیز همین شایعه درباره "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" مطرح شد که ما در جشنواره فیلم فجر از طریق مصاحبه آن خبر را تکذیب کردیم."ابوالحسنی" اظهار داشت: "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.
وی ادامه داد: سایت خانواده سبز نیز این خبر را منتشر کرده بود که من بسیار از انتشار این خبر ناراحت و عصبانی شدم و عنوان کردند که این خبر از طریق یکی از کاربرانشان منتشر شده و سریع خبر تکذیبیه آن را اعلام کردند.

 

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,تصاویر ترلان پروانه

 

ترلان پروانه,عکس ترلان پروانه,تصاویر ترلان پروانه

عکس ترلان پروانه


"ابوالحسنی" اظهار داشت: از مردم تقاضا دارم هر خبری که در سایت ها منتشر می شود را باور نکنند و حتما صحت آن را جویا شوند. این خبرها توسط افرادی بیمار منتشر می شود که روال زندگی مردم را دچار اختلال می کند.
وی تصریح کرد: ما باشنیدن این اخبار پشت دخترمان هستیم، ولی بسیاری از زندگی ها توسط این اخبار با مشکلات روبرو می شود.
وی تصریح کرد: پدر "ترلان پروانه" بابت این مسئله از طریق سازمان فیلترینگ نیز شکایت کرده است.
"ابوالحسنی" در خصوص برخورد خود "ترلان پروانه" از انتشار این خبر عنوان کرد: "ترلان پروانه" ابتدا این خبر برایش خنده دار و مسخره بود، چرا که این خبر تنها در حد یک شایعه و غیرقابل باور است، ولی بعد از آن بسیار ناراحت شد.
"ابوالحسنی" اظهار داشت: از خبرگزاری های رسمی بابت پیگیری این اخبار و رساندن صدای ما به گوش مردم بسیار سپاسگذارم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: انتشار این خبر موجب توهین به شعور خانوادگی ما است، من خود یک مدیر مدرسه هستم و این اخبار تنها توسط افراد بیکار و بیمار منتشر می شود.
منبع: inn.ir


ویدیو مرتبط :
میکس جذاب ترین تصاویر ترلان پروانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار تصاویر نامزد سابق برای ازدواج با دختر مورد علاقه



رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری مرد جوانی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزدش کرده بود، خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ داریوش پورسعید اظهار کرد: خانم جوانی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به این پلیس مراجعه و اعلام کرد فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار عکس‌های شخصی‌ام به همراه تصاویر مستهجن کرده و موجب هتک حیثیتم شده است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم سایبری ضمن تشکیل تیم عملیاتی وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند که بلافاصله عامل انتشار را شناسایی و مشخص شد متهم نامزد قبلی شاکی بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ضمن هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی به این پلیس احضار و در تحقیقات انجام‌ شده توسط کارشناسان این پلیس لب به اعتراف گشود و گفت که شاکی قبلاً نامزدش بوده و تصاویر و عکس‌های خصوصی توسط شاکی در اختیار وی گذاشته شد که پس از مدتی با هدف خارج کردن دختر جوان از زندگی‌اش و ازدواج با فرد دیگری اقدام به انتشار عکس‌های شخصی او در شبکه‌های اجتماعی موبایلی کرده است.

پورسعید افزود: پرونده تکمیل و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان وظیفه ذاتی پلیس فتا را ایجاد محیطی امن و آرام در فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: انتشار عکس‌های خصوصی افراد و ارسال هرگونه پیام توهین‌آمیز در فضای مجازی جرم محسوب شده و قانون با ارسال‌کننده آن برخورد خواهد کرد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران