فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شهاب حسینی "ساكن طبقه ی وسط" است + عكس



 
اخبار فرهنگی - شهاب حسینی "ساكن طبقه ی وسط" است + عكس

شهاب حسینی بازیگر، با صرف نظر از ورود فیلمش به جشنواره ی سی و دوم، با هنرنمایی در فیلمی دیگر به فستیوال فیلم فجر رفت.

به گزارش سینما خبر، شهاب حسینی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، قرار بود امسال با اولین فیلم سینمایی خود در مقام کارگردان به جشنواره فیلم فجر بیاید.

این فیلم "ساکن طبقه وسط" نام دارد كه البته این فیلم از ورود به جشنواره صرف نظر كرد و این بازیگر و كارگردان به عنوان بازیگر در فیلم "پنج ستاره" به كارگردانی "مهشید افشارزاده" حضور داشت كه این فیلم در جشنواره نیز حضور پیداكرد.
 

اخبار,اخبار فرهنگی, فیلم ساكن طبقه ی وسط

 

شهاب حسینی در این فیلم 38 نقش متفاوت را بایفا كرده؛ نقشهایی که از  مولانا و شیخ صنعان گرفته تا سهروردی را دربرمی گیرد و شهاب حسینی در جایگاه و شرایط این شخصیتها یک سفر سینمایی کاملا جذاب را طی كرده است.

داستان این فیلم که طنز فلسفی است، درمورد نویسنده جوانی است که وارد یک خانه سه طبقه شده و در آن خانه با اتفاقات جالب و عجیبی روبرو می‌شود.


حسین یاری، ساره بیات، کامبیز دیرباز، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، مهدی فقیه، طناز طباطبایی،حسین محب‌اهری، بهنوش بختیاری، علی شادمان، مانی کسرائیان، کیانوش گرامی، سحر قریشی، هنگامه قاضیانی، و بهناز جعفری از بازیگران «ساکن طبقه وسط» هستند.

اخبار فرهنگی -  سینما خبر


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم "ساكن طبقه وسط" شهاب حسینی (سایت چشمگیر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیرباز مقابل دوربین "ساکن طبقه وسط" شهاب حسینی رفت



 فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط, کامبیز دیرباز

دیرباز مقابل دوربین "ساکن طبقه وسط" شهاب حسینی رفت

کامبیز دیرباز شب گذشته چهارشنبه سوم مهر ماه برای اولین بار مقابل دوربین فیلم سینمایی "ساکن طبقه وسط" به کارگردانی شهاب حسینی قرار گرفت.

دیرباز که در برنامه "ویتامین3" حاضر شده بود در گفتگو با مجری این برنامه اظهار کرد: همین حالا از سر لوکیشن فیلم سینمایی "ساکن طبقه وسط" به استودیو برنامه شما آمدم.

وی در پاسخ به ضیاء که می‌گفت تا صبح استرس داشته كه مبادا به خاطر خستگی از کار در این برنامه صبحگاهی حاضر نشود، تصریح کرد: من اگر سرم برود، قولم را از یاد نمی‌برم. من از دیشب مقابل دوربین فیلم دوست و همکارم، بازیگر توانمند سینما شهاب حسینی رفتم که اولین فیلمش را کارگردانی می‌کند.

دیرباز یادآور شد: شب خوبی بود و بسیار خوشحالم که با شهاب کار می‌کنم. گرچه حضور کوتاهی در این فیلم دارم امیدوارم کار طوری که کارگردان دلش می‌خواهد دربیاید. شهاب دل مهربان و پاکی دارد و امیدوارم فیلمش یکی از بهترین‌های جشنواره فجر امسال باشد.

شهاب حسینی یکی از نقش‌های "ساکن طبقه وسط" را که یک نویسنده است بازی می‌کند و محمدهادی کریمی که فیلمنامه این کار را نگاشته، نقش یک پزشک روانکاو را در آن ایفا می‌کند.

حسین یاری، فرهاد اصلانی، ساره بیات، هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، آنا نعمتی، بابک حمیدیان، نیما رییسی، فرید سماواتی و حسین محجوب دیگر بازیگران "ساکن طبقه وسط" هستند که برای شرکت در جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود./مهر