فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«سلطان‌ سلیمان» هم معترض شد +عكس



سلطان‌ سلیمان,عکس سلطان‌ سلیمان,اعتراض سلطان‌ سلیمان

«سلطان‌ سلیمان» هم معترض شد +عكس

در جریان اعتراضات ضد دولتی ترکیه که از اواخر روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شد، در ترکیه به‌ویژه در آنکارا صدها تظاهرکننده اقدام به شکستن شیشه‌ها و به آتش کشیدن لاستیک خودروها کردند.

این درگیری‌ها که ابتدا در استانبول بالا گرفت، اکنون به دیگر شهرهای ترکیه، از جمله ازمیر، آنتالیا و قونیه نیز رسیده است. مقام‌های ترکیه می‌گویند، روز شنبه دست‌کم ۹۰ مورد تظاهرات اعتراضی در سراسر کشور انجام شده است.

گفتنی است، تظاهرکنندگان به طرح تبدیل پارک "گزی" میدان تقسیم شهر به یک مرکز خرید اعتراض دارند. پلیس در استانبول برای متفرق کردن معترضان به استفاده از هلی‌کوپتر و گاز اشک‌آور متوسل شده است. طی ۵ روز گذشته مردم همچنین در شهر آنکارا در مخالفت با ممنوعیت فروش مشروبات الکلی اعتراضاتی کرده بودند.

سپس مخالفان با قطع درختان "گزی پارک" -که به عنوان محلی برای قدم زدن شهروندان در نظر گرفته شده- در میدان تقسیم استانبول این شهر تجمع کردند.

معترضان به دلیل اجرای یک پروژه دولتی در این منطقه، دولت اردوغان را مسئول این اقدام دانسته و خواستار توقف آن بودند. خشونت های صورت گرفته توسط پلیس، اعتراضات را وارد فاز جدیدی کرد.

در میان تصاویر منتشر شده از تظاهرات ضد دولتی در ترکیه در فضای مجازی بازیگر اصلی سریال " حریم سلطان" نیز دیده می شود. نفر اول سمت چپ حالیت ارگنچ (بازیگر نقش اول «سلطان سلیمان» در سریال حریم سلطان) و آن که در میانه تصویر پیراهن سفید بر تن دارد، محمت علی آلابورا بازیگر فیلم های قایقران، بازگشت به خانه و ... است./بهارنیوز

 

 


ویدیو مرتبط :
سلطان سلیمان و خرم سلطان در تظاهرات دیروز در استانبول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس زیرخاكی سلطان و اولین فرزندش


عكس زیرخاكی علی پروین و تولد اولین فرزندش.

ستاره نیوز: عكس زیرخاكی علی پروین و تولد اولین فرزندش.

عكس زیرخاكی سلطان و اولین فرزندش