فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«سلام بر فرشتگان» اواسط آبان ماه آماده می شود



 

 

فرزاد اژدری گفت: تمام تلاش ما بر این است که این فیلم تا اواسط آبان ماه به اتمام برسد.

فرزاد اژدری در گفت و گو با خبرگزاری سینمای ایران درباره فیلم «سلام بر فرشتگان»، گفت: تمام تلاش ما بر این است که این فیلم به جشنواره کودک و نوجوان برسد.

وی افزود: در حال حاضر مشغول صداگذاری بر روی این فیلم هستیم و جلوه های ویژه رایانه ای آن نیز هم زمان در استودیو روشنا انجام می شود. بیش از ۳۰ درصد جلوه های ویژه رایانه ای را امیر و کامران سحرخیز و محمدهادی اسلامی در استودیو روشنا انجام دادند. به دلیل زیاد بودن حجم جلوه های ویژه کار ما سخت شده است.

اژدری در ادامه افزود: تا الان حدود ۲۰ دقیقه از کار جلوه های ویژه سه بعدی آن به پایان رسیده است و امیدوارم تا به زودی کار جلوه های ویژه سه بعدی آن تمام شود.

این کارگردان گفت: ما در کل فیلم از جلوه های ویژه معمولی و یا غیر سه بعدی هم استفاده کردیم و این کار ما را دشوارتر کرده است. ساخت موزیک فیلم که برعهده کیوان کیارس است نیز تا آخر هفته به اتمام می رسد. موسیقی ۹ ترانه ای که در متن فیلم است نیز همزمان با فیلمبرداری آماده شده است.

وی در انتها گفت: بیش از ۳۰ درصد جلوه های ویژه رایانه ای را امیر و کامران سحرخیز و محمدهادی اسلامی در استودیو روشنا انجام دادند.

داستان این فیلم در باره داستان کودکی است که برای جلوگیری از مرگ مادر بزرگ بیمارش آرامش شهر را بر هم می ریزید.

علیرضا خمسه، ماه چهره خلیلی، شمسی فضل الهی، مهیار مجیب، اصغر نقی زاده، سیدبهرام سروری نژاد، مریم توکلی، طوفان مهردادیان، فرزین اژدری و کیمیا حسینی به همراه ایلیا مجیدی (بازیگران خردسال) در این فیلم نقش آفرینی می کنند..... / خبرگزاری سینمای ایران 


ویدیو مرتبط :
گزارشی از خرابگاری های روحانی در اواسط آبان 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسرائیل قولش به امریکا برای عدم حمله به ایران تا آبان ماه را پس گرفت/وزیر دفاع آمریکا: گزینه نظامی علیه ایران آماده است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اسرائیل قولش به امریکا برای عدم حمله به ایران تا آبان ماه را پس گرفت/وزیر دفاع آمریکا: گزینه نظامی علیه ایران آماده است

لئون پانه تا، وزیر دفاع آمریکا گفت که این کشور اماده ی انجام هر اقدامی برای جلوگیری از تولید سلاح هسته ای توسط ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  : راشاتودی نوشت: لئون پانه تا، وزیر دفاع آمریکا گفت که این کشور اماده ی انجام هر اقدامی برای جلوگیری از تولید سلاح هسته ای توسط ایران است.

سفیر امریکا در رژیم صهیونیستی چندی پیش گفت که گزینه نظامی علیه ایران کاملا آماده است و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

پانه تا، ضمن تایید گفته های دانیل شپیرو سفیر امریکا در اسرائیل گفت: در صورتی که مذاکرات دیپلماتیک موفقیت امیز نباشد، ما طرح های نظامی داریم.

وی در ادامه افزود: امریکا برنامه های ضروری برای دفاع از خود را دارد.

وزیر دفاع امریکا گفت: ما امیدواریم و ترجیح می دهیم که اختلافات بر سر برنامه هسته ای ایران از طریق دیپلماتیک حل شود اما این بدین معنا نیست که گزینه نظامی در دسترس نیست.

پانه تا اضافه کرد: گزینه نظامی نه تنها در دسترس بلکه آماده است.

راشاتودی در ادامه نوشت: اسرائیل تنها رژیمی است که بر استفاده از گزینه ی نظامی علیه ایران تاکید می ورزد. تل آویو روز 23 می و در اولین روز مذاکرات ایران و 1+5 در عراق مواضع خود را تکرار کرد. ایهود باراک، وزیر جنگ اسرائیل گفت: مذاکرات تنها به ایران اجازه می دهد که زمان بخرد.

راشاتودی مدعی شد: روز 24 می و حتی پیش از پایان رسمی مذاکرات، اسرائیل قول خود را مبنی بر عدم حمله به ایران، پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا(آبان ماه) پس گرفت./انتخاب