فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«سر به راه‌» سریال نوروزی شبکه سه



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال سر به راه

 

سریال «سر به راه» به کارگردانی «سعید سلطانی» برای پخش در نوروز ۹۴ ساخته می‌شود.

«ایرج محمدی» که این بار بدون حضور «مهران مهام» تهیه‌کنندگی سریال «سربه‌راه» را برعهده دارد، در گفت‌وگو با فارس گفت: فیلمنامه سریال «سر به راه» را مهدی محمدنژادیان نوشته و مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد.

وی ادامه داد: این سریال از فضای خوب و شیرینی برخوردار است و تاکنون حضور مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی در این مجموعه تلویزیونی قطعی شده است.

به گفته محمدی قصه سریال «سر به راه» درباره جوان خلاف‌کارِ نوپایی (با بازی سیاوش خیرابی) است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود.

وی اظهارداشت: این سریال در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و پخش آن از 29 اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات عید ادامه دارد.

سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری: محمد افسری، صدابردار: وحید سلطانی، مدیرتولید: اصلان مرتضایی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند و طراح گریم: زهره سیه‌پوش.

اخبار فرهنگی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه سه کیفیت بالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از سریال نوروزی شبکه سه چه خبر؟



اخبار,اخبار فرهنگی,اخبار سریال نوروزی

آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست یکی از لوکیشن‌های سریال نوروزی «سر به‌ راه» است که این روزها به کارگردانی سعید سلطانی در حال تصویربرداری است.

ایرج محمدی - تهیه‌کننده مجموعه نوروزی «سر به‌ راه» - درباره‌ی روند تولید این مجموعه و شتاب‌زدگی در ساخت که به روال معمول در سریال‌های مناسبتی رواج دارد توضیحاتی را ارائه داد.


او با یادآوری اینکه مناسبت نوروز با ایام فاطمیه تقارن دارد، گفت: در این مجموعه تلاش کرده‌ایم موضوعی خانوادگی را با یک رویکرد اجتماعی به تصویر بکشیم.

محمدی در ادامه درباره‌ی شتابزدگی مجموعه‌های مناسبتی که آیا مشمول «سر‌ به‌ راه» نیز شده است، گفت: طبیعتا از نظر زمانی باید مقدورات لازم برای کار وجود داشته باشد که عوامل با تمرکز بیشتری کار کنند اما متأسفانه به دلیل فاصله زمانی کم، کار با سرعت انجام می‌شود که اگر زمان بیشتری در اختیار بود کار با کیفیت بهتری روانه آنتن می‌شد. اما باید بگویم از آنجا که عوامل گروه حرفه‌ای هستند، سعی می‌کنیم تسلط لازم را روی کار چه از جهت فنی، چه موسیقی،‌ چه تدوین و چه قصه داشته باشیم و امیدواریم با تمرکز و فاصله زمانی خوبی کار را پیش ببریم.

این تهیه‌کننده که پیش از این تهیه‌کنندگی مجموعه «روزهای بد به در» سعید آقاخانی را بر عهده داشت، درباره‌ی روند تولید مجموعه «سر به‌ راه» نیز گفت: در حال حاضر نزدیک به هشت روز است مشغول تصویربرداری هستیم و بخش‌هایی از منزل شخصیت اصلی این داستان - یحیی که نقش آن را مسعود کرامتی ایفا می‌کند - در حال تصویربرداری است.

او گفت: همچنین آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست نیز از دیگر لوکیشن‌های سریال «سر به‌ راه» است که در حال تصویربرداری هستیم.

ایرج محمدی در پایان، مجموعه «سر به‌ راه» را یک سریال 15 قسمت 40 دقیقه‌ای که قصه آن را مهدی محمدنژاد یار نگارش می‌کند، عنوان کرد.

سریال «سر به راه» که به کارگردانی سعید سلطانی برای پخش در نوروز ۹۴ از شبکه سه ساخته خواهد شد، پنجم، بهمن ماه در لوکیشنی واقع درمنطقه ولنجک کلید خورد.

مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی و الناز حبیبی و ... در این سریال حضور دارند.

این سریال در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده و نگارش آن همچنان ادامه دارد.

قصه سریال «سر به راه» درباره جوان خلاف‌کارِ نوپایی با بازی سیاوش خیرابی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود.

سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از:
مدیر تصویربرداری: محمد افسری، صدابردار: وحید سلطانی، مدیرتولید: اصلان مرتضایی، دستیار اول کارگردان: عادل سلطانی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند و طراح گریم: زهره سیه‌پوش.

 

اخبار فرهنگی - جام جم