فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سرنوشت اکران و توقیف فیلم های حاتمی کیا و کمال تبریزی



 

 سرنوشت اکران و توقیف فیلم های حاتمی کیا و کمال تبریزی

 

مدیر کل ادراه نظارت و ارزشیابی گفت: بحث توقیف فیلم ها به هیچ وجه مطرح نیست و نباید به جوسازی های برخی گروه ها توجه کرد آن ها برای بحث انگیزی این گفته ها را مطرح می کنند.

 

«علیرضا سجادپور» مدیر کل ادراه نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره توقیف چند فیلم سینمایی به خبرنگار سینمایی برنا گفت: بحث توقیف فیلم ها به هیچ وجه مطرح نیست و نباید به جوسازی های برخی گروه ها توجه کرد و تنها افرادی برای بحث انگیزی این حرف ها را مطرح می کنند.

وی درباره روند اصلاحات و اکران فیلم «گزارش یک جشن» عنوان کرد: این فیلم اصلاحات اندکی دارد که به محض رفع اصلاحات پروانه نمایش آن نیز صادر می شود.

سجادپور با بیان اینکه سعی در تعامل حداکثری با فیلمسازان داریم اظهار کرد: اگر تهیه کننده ای اصلاحات را قبول نکند ما تا آن جا که بتوانیم با آن ها تعامل می کنیم اما در جایی قوانین ما را ملزم به ایجاد اصلاحاتی می کند و قوانین را نمی شود بنا به سلیقه افراد تغییر داد.

وی تصریح کرد: درباره پروانه نمایش فیلم «صدسال به این سال ها» ساخته سامان مقدم نیز اصلاحاتی را اعلام کردیم که به نظر می رسد این اصلاحات اعمال شده اما هنوز زمان مناسب اکران آن را اعلام نکردیم همچنین فیلم «خیابان های آرام» ساخته کمال تبریزی به هیچ وجه مشکلی برای اکران ندارد و پروانه نمایش آن صادر می شود..... / شبکه خبری برنا


ویدیو مرتبط :
سکوت حاتمی کیا و بوسه علی رویین تن بر شانه حاتمی کیا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد کیهان از فیلم جدید کمال تبریزی



 

انتقاد کیهان از فیلم جدید کمال تبریزی

در فیلم ضد انقلابی «خیابانهای آرام» دستاوردهای بزرگ هسته ای ملت ایران که در شرایط تحریم اقتصادی و صنعتی، بوقوع پیوست، هدف تمسخر و تحقیر قرار گرفته است.

در فیلم یاد شده ساخته کمال تبریزی، ضمن اهانت روشن به ارکان و کارگزاران نظام و نیز مردم متدین، از زبان یک کودک، دستاوردهای بزرگ هسته ای هدف تمسخر و تحقیر قرار گرفت تا حلقه اهانتهای این فیلم سیاه به ارزشهای دینی و ملی، کامل شود.

پیشتر، کمال تبریزی، باسوءاستفاده از غفلت مسئولین شبکه دوم سیما، سریال شهریار را ساخت که در قسمتهای انتهایی آن، شاعر انقلابی ایران، به شکل یک مجنون به تصویر درآمد. اتفاقی که واکنش دختر شهریار را در پی داشت.

تبریزی یکی از حامیان سران فتنه است که در جدیدترین کار سینمایی اش، در نقش وکیل مدافع اراذل و اوباش و معاندین آشکار شده است.... / تحلیل :آفتاب