فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سحر قریشی: بعد از 4 سال، هنوز نمی‌دانم چرا تلویزیون من را ممنوع از کار کرد



سحر قریشی,تلویزیون,سریال  دلنوازان

سحر قریشی: بعد از 4 سال، هنوز نمی‌دانم چرا تلویزیون من را ممنوع از کار کرد

بعد از بازی در سریال «دلنوازان» در تلویزیون ممنوع‌الفعالیت شدم و بعد از گذشت 4 سال، هنوز خودم نتوانستم به علت این موضوع پی ببرم. در طول این مدت حتی یک نفر هم علت این موضوع را برای من توضیح نداده است.

 سحر قریشی در گفت‌و گو با برنا، در مورد این‌که چرا بعد از بازی در سریال «دلنوازان» دیگر در تلویزیون بازی نکرد گفت:این سوالی است که بعد از گذشت 4 سال هنوز خودم نتوانستم به جوابی در مورد آن دست پیدا کنم به علتی که تا به امروز هنوز برای من هم روشن نشده از سوی حراست صداوسیما ممنوع الکار شدم و در طول این مدت حتی یک نفر هم علت این موضوع را برای من توضیح نداده است.


وی ادامه داد: بعد از بازی در این سریال به گونه ای به من اعلام شد که در تلویزیون ممنوع الکار شدم در آن لحظه فکر می کردم دیگر عمر بازیگری من به پایان رسیده است اما ظاهرا خداوند مسیر دیگری را در این راه برای من مشخص کرده بود و آن این بود که می توانم فعالیتم را در عرصه سینما ادامه دهم. خوشبختانه در طول این سال‌ها در آثار خوبی توانستم بازی کنم اما خب این موضوع باعث نشد که نسبت به حضور در تلویزیون بی‌تفاوت شوم.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه به لطف خدا توانستم جایگاه خودم را تا حد زیادی در سینما تثبیت کردم اما هنوز هم دوست دارم در تلویزیون بازی کنم چرا که من خودم را به نوعی فرزند این رسانه می ‌دانم و بر این باورم صداوسیما نقش زیادی را در موفقیتم داشته است.


این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد:در طول این سال‌ها درگیر بازی در چند پروژه سینمایی بودم و شلوغی که در کارهایم وجود داشت مانع از آن می‌شد که بخواهم پیگیر کار ممنوع الفعالیتی در صداو سیما باشم اما از آن جا که از بعد از ماه رمضان به خودم استراحت دادم تصمیم گرفتم در این مدتی که بیکار هستم پیگیر کار ممنوع الفعالیتی باشم و در این باره حداقل به یک پاسخ شفاف دست پیدا کنم.

قریشی با اشاره به این موضوع که در طول این سال‌ها همواره از حاشیه پرهیز کرده اما برخی از نشریات زرد برای او حاشیه سازی کردند گفت: در طول مدت اخیر از انجام مصاحبه پرهیز کردم چون متاسفانه برخی از نشریات زرد بدون اطلاع من با تحریف حرف‌هایم ان را در نشریات‌شان چاپ می‌کردند و به نوعی برای من حاشیه ایجاد می‌کنند به همین خاطر تصمیم گرفتم تا مدتی مصاحبه‌ای با هیچ نشریه ای نداشته باشم.

بازیگر سریال «دلنوازان» تصریح کرد: متاسفانه برخی از بازیگران زن ایران با مشکلات بسیاری مواجه هستند که عمده ترین آن به عکس های شخصی شان باز می گردد. چرا که متاسفانه برخی از عکس های که ما اعضای خانواده یا اقوام‌مان که در سال‌های قبل گرفتیم بنا بر بی احتیاطی فردی ممکن است سر از فضای مجازی در بیاورد و آن وقت ما در این میان باید پاسخگو باشیم به همین خاطر در طول مدت اخیر من حتی از گرفتن عکس با اعضای خانواده‌ام هم پرهیر می‌کنم.

‌وی در پایان گفت: این روزها مشغول مذاکره با چند اثر سینمایی هستم و در صورت قطعی شدن حضورم در یکی از این آثار متعاقبا خبرها را در اختیارتان قرار می‌دهم.
/شبکه ایران
 


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید سحر قریشی به ممنوع التصویر بودنش در تلویزیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا سحر قریشی در تلویزیون ممنوع‌التصویر است؟



سحر قریشی , مصاحبه با سحر قریشی گفتگو با سحر قریشی تلویزیون,ممنوع‌التصویر شدن سحر قریشی در تلویزیون

چرا سحر قریشی در تلویزیون ممنوع‌التصویر است؟

سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی می‌گوید انشاء ا... دولت جدید آقای «روحانی» نگاهی به وضعیت ممنوع الکارها داشته باشد و مشکل ما را حل کند.

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران است. سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی همسر سابق مهران اخوان ذاکری است .



سحر قریشی» گفت: در حال حاضر فقط در سینما کار می کنم و ۴ سال است که در تلویزیون ممنوع الکار هستم و نمی گذارند کار کنم و چرایی اش را بعد از ۴ سال نفهمیدم.

وی افزود: انشاء ا... دولت جدید آقای «روحانی» نگاهی به وضعیت ممنوع الکارها داشته باشد و مشکل ما را حل کند.

«قریشی» در ادامه تصریح کرد: در فیلم سینمایی «نازنین» به کارگردانی «مهدی گلستانه» بازیم به پایان رسیده است و در این فیلم اجتماعی هم بازی پژمان بازغی، مجید صالحی، آتیلا پسیانی و مصطفی طاری بودم/روزنامه خراسان