فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ستاره از راه رسیدهٔ هالیوود: "حاضر نیستم به خاطر یک نقش، به خودم گرسنگی بدهم"



هالیوود,بازیگران هالیوود,ستارگان هالیوود

جنیفر لارنس ستاره فیلم پرفروش «بازی بقا» [The Hunger Games] حالا حالا ها خیال ندارد که برای بازی در یک فیلم رژیم بگیرد.

به گزارش کافه سینما به نقل از رویترز، لارنس بیست و دو ساله که نقش کاتنیس اِوِردین را در مجموعه تریلرهای مرگ یا زندگی «بازی بقا» بازی می کند اخیرا در مصاحبه ای با مجله «ال» گفته است که در فیلمنامه اشاره ای به کم کردن چند کیلوگرم از وزنش نشده است.

ستاره جوان هالیوود گفت: «من هرگز برای بازی در یک نقش به خودم گرسنگی نمی دهم.» دیدگاهی که البته با بسیاری از هالیوود نشینانی که دغدغه ای جدی برای رژیم گرفتن دارند در تعارض است.

مشاهده شمایل ظاهری لارنس در «بازی بقا» ابروهای برخی از منتقدین را بالا انداخت؛ منتقدانی که به نظرشان این هنرپیشه برای ایفای نقش شخصیت‌اش در این فیلم، کمی بیش از حد «سالم» به نظر می رسید.

لارنس در ادامه گفت: «من نمی خواهم مثل دختر کوچولوها به نظر برسم... مثلا چون می خواهم نقش کاتنیس را بازی کنم پس باید از شام صرف نظر کنم.» در ادامه اضافه کرد: «این مساله ای بود که در طول دوران آماده سازی کاملا از آن آگاه بودم... من تلاش می کردم که اندامی مناسب و نیرومند داشته باشم و نه لاغر و مُردنی.»

رنج کشیدن برای ظاهر شدن در یک نقش با کم یا زیاد کردن وزن در مدت زمانی کوتاه قسمتی از سنت رایج در هالیوود است.

ناتالی پورتمن برای کم کردن ده کیلوگرم از وزن خود به خاطر نقش اسکاری اش در قامت یک بالرین در «قوی سیاه» مورد تحسین همگان واقع شد؛ همینطور رابرت دنیرو که سالها پیش برای بازی در «گاو خشمگین» سی کیلوگرم به وزن خود اضافه کرده بود.

البته شمایل ظاهری لارنس هیچگونه آسیبی به نقش‌اش در «بازی بقا» نرساند و نخستین فیلم از این مجموعه دنباله دار حدود ششصد و هفتاد میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت. لارنس از همین حالا برای سه دنباله دیگر قرارداد بسته است.... / کافه سینما


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به خاطر مدیرعاملی پرسپولیس حاضر نیستم هیچ تعهدی بدهم



اخبار,اخبارورزشی,استقلال

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «من سال هاست که با تاج و کفاشیان دوستی نزدیکی دارم و در زمانی هم که در پرسپولیس بودم،‌ این عزیزان به من کمک می کردند اما قرار نیست به فدراسیون بروم.»

بهروز منتقمی در رابطه با وضعیت شرکت بهنام پیشروی کیش برای همکاری دوباره با پرسپولیس اظهار داشت: «این مساله به خود مسئولان این شرکت مربوط است و اگر قرار باشد من هم با آنها همکاری کنم،‌ حاضر نیستم هیچ نامه ای را امضا کنم و تعهدی بدهم. من در جلسات آنها با وزارت ورزش حضور نداشتم و از بندهایی که در قرارداد است،‌ اطلاعی ندارم. امیدوارم که این بحث قطعی شده باشد زیرا به نفع پرسپولیس است.»

 وی درباره شایعه مدیرعاملی اش بعد از روی کار آمدن اسپانسر افزود: «باید ابتدا موضوع اسپانسر قطعی شود و بعد اگر آنها خواستند و اختیار داشتند،‌ با هم درباره مسائل مختلف صحبت می کنیم. هنوز زود است و من خبر ندارم که قرار است تغییری با حضور اسپانسر رخ دهد یا خیر.»

  سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های نژادفلاح که اعلام کرده منتقمی اگر قرار بود کاری انجام دهد،‌ در دوره مدیریتش انجام می داد،‌ تصریح کرد:‌ «از این صحبت های نژادفلاح هم تعجب می کنم و هم خنده ام می گیرد. فقط می توانم از او بابت این صحبت هایش تشکر کنم! پرسپولیس امروز یک بازی حساس و مهم دارد و فعلا نمی خواهم صحبتی علیه مدیر این باشگاه کنم که برای تیم حاشیه درست شود. البته نژادفلاح هم احتمالا احساس خطر کرده که اینطور درباره من صحبت کرده است اما به عقیده من هیچ نیرویی را نباید دفع کرد و از تمام افراد باید به بهترین شکل استفاده کرد.»

 وی درباره شایعه بازگشتش به فوتبال و اضافه شدنش به بدنه فدراسیون گفت: «من سال هاست که با تاج و کفاشیان دوستی نزدیکی دارم و در زمانی هم که در پرسپولیس بودم،‌ این عزیزان به من کمک می کردند اما قرار نیست به فدراسیون بروم. من در وزارت ورزش مشغول کار هستم و هر زمان که به من بگویند،‌ در جای دیگری فعال می شوم.»

 منتقمی درباره احتمال واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در مزایده نوبت دوم که سه شنبه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: «من از ته دلم علاقه دارم که این واگذاری انجام شود چون یک باری از روی دوش دولت سبک می شود و به بخش خصوصی می رسد. وزارت ورزش هم باید کمک کند تا این کار هر چه سریعتر انجام شود. البته من خوش بین هستم که روز سه شنبه خریداری پیدا شود اما اگر هم نشد باید راه دیگری پیدا شود تا این 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند. همین شرکت بهنام پیشرو کار ارزشمندی انجام داده که می خواهد هزینه های باشگاه را پرداخت کند.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ