فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سالارعقیلی برای كنسرت مهرماه یزد مجوز گرفت



 

 سالارعقیلی برای كنسرت مهرماه یزد مجوز گرفت

 

مجوز اجرای صحنه ای سالارعقیلی برای مهرماه توسط واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی صادرشد.

روابط عمومی دفترموسیقی براساس اعلام واحد نظارت وارزشیابی اعلام كرد:مجوز اجرای صحنه ای برای گروه «رازونیاز» به سرپرستی سالارعقیلی صادر شد.

مجوز این اجرا كه درشهرستان یزد به روی صحنه می رود برای شركت "صدای كویریزد"صادرشده است..... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
گرفتن مجوز كنسرت سالار عقیلی توسط همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب صدور مجوز برای خواننده زن در یزد


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با صدور اطلاعیه‌ای صدور مجوز خواننده‌ زن در استان را تكذیب و آن را شایعه خواند.

خبرگزاری ایسنا: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با صدور اطلاعیه‌ای صدور مجوز خواننده‌ زن در استان را تكذیب و آن را شایعه خواند.

در اطلاعیه‌ی اداره كل فرهنگ و ارشاد یزد آمده است؛ "شنیده شده در برخی از گروه‌ها و فضاهای مجازی و به صورت پیامک از سوی افرادی ناشناس اعلام می‌شود که به خواننده زن مجوز داده شده است که بدینوسیله این خبر از اساس تکذیب می‌شود و شایعه‌ای بیش نیست.

ضمناً مجوز صادر شده با طی مراحل قانونی برای گروه "مازیار فلاحی" در روزهای اول و دوم خرداد ماه است که باز شبهات سیاسی مطرح کرده‌اند که به اطلاع عموم مردم شریف و متدین یزد می‌رساند این موضوع هیچ ارتباطی با رخدادهای سیاسی کشور ندارد و همزمان با جشن‌های نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)است و هیچ نوازنده خانمی هم در این گروه وجود ندارد.

گفتنی است؛ "مازیار فلاحی" کارهایی در رسای شهیدان جنگ تحمیلی هم اجرا کرده و به صورت مستمر کارهای وی از صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود و در دولت قبل هم همین گروه کارش در یزد مجوز داده و اجرا شده است و هیچ اعتراضی هم صورت نگرفته است."