فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ساره بیات هم «نارنجی پوش» شد



 

ساره بیات هم «نارنجی پوش» شد

 

ساره بیات به جمع بازیگران فیلم سینمایی «نارنجی پوش» به كارگردانی داریوش مهرجویی پیوست. این بازیگر قرار است در فیلم تازه مهرجویی در كنار حامد بهداد و میترا حجار یكی از نقش های اصلی را ایفا كند. بیات پیش از این در «مقلد شیطان» و «جدایی نادر از سیمین» بازی كرده بود و قرار است بعد از پایان «نارنجی پوش» در فیلم محمد (ص) مجید مجیدی ایفای نقش كند.قرار است با اضافه شدن چند بازیگر جدید فیلمبرداری «نارنجی پوش» آخر این هفته در تهران آغاز شود.

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم؛فیلم برداری این فیلم پانزدهم مهر در تهران آغاز می شود.

فرخ مجیدی (مدیر فیلم برداری)، نظام الدین کیایی (صدابردار)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره پردازی)، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، مهدی بدرلو (مدیر تولید)، فواد بور بور (مدیر تدارکات)، رضادرمیشیان (مجری طرح) عوامل اصلی این فیلم هستند.«نارنجی پوش» نوشته مشترک مهرجویی و وحیده محمدی فر بر اساس طرحی از وحیده محمدی فر است.

داستان تحول یک عکاس که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و به پاکیزگی روح دست یابد.... / پایگاه خبری ـ تحلیلی سینمای ما 


ویدیو مرتبط :
پارتی صابر ابر و ساره بیات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفت‌و‌گو با ساره بیات



 

 

 

در شب‌های محرم سریالی تاریخی مربوط به برهه‌ای حساس از تاریخ معاصر ایران به نمایش در می‌آید ؛ به‌نام بانو. بانو داستان زنی است كه پس از سال‌ها به شهری بر‌می‌گردد كه روزی به اجبار و به‌واسطه برخی سوء‌ظن‌ها آنجا را ترك كرده بود. با بازگشت بانو حالا برخی رازهای مهم كه تا آن زمان زیر روزمرگی زندگی پنهان شده بودند یك‌به‌یك از هم گسسته می‌شوند.


فرید سجادی‌حسینی، كارگردان سریالی است كه پیش از این قرار بود حسن هدایت خالق كارآگاه علوی در تلویزیون آن را بسازد. در این سریال بازیگران سرشناسی مثل داریوش ارج


▪ خانم بیات، چه شد كه در سریال بانو بازی كردید؟

 


ـ كارگردانی سریال بانو را در ابتدا حسن هدایت بر عهده داشتند و ایشان از من برای بازی دعوت كردند.

 


▪ یعنی حضور هدایت یكی از دلایل انتخاب‌تان بود؟

 


ـ بله، من از اینكه می‌توانستم در كار ایشان بازی كنم خیلی خوشحال بودم و این برایم اتفاق خوبی بود.

 


▪ البته فرید سجادی حسینی این سریال را كارگردانی كردند؟

 


‌ـ بله و همین‌كه ایشان اولین كارشان را می‌ساختند و انرژی زیادی هم داشتند این اشتیاق را در من به‌وجود آورد ضمن اینكه جذابیت‌های سناریو و خود نقش سحرناز نیز در این میان خیلی موثر بود.

 


▪ ‌از جذابیت‌های نقش سحر‌ناز بگویید؟

 


‌ـ سحر‌ناز كاراكتری بود كه در طول كار و در لحظاتی، ابعاد خاصی از خود نشان می‌داد. در واقع یك شخصیت واقعی بود كه به لحاظ روحی و احساسی خوب پرداخته شده. به قول معروف شخصیت واقعی و دارای روح و احساس بود. این موضوع ناخودآگاه به بازی من نیز خیلی كمك می‌كرد.

 


▪ كار فیلمبرداری سریال بانو چقدر طول كشید؟

 


ـ در حدود شش ماه درگیر این كار بودیم.

 


▪ از شما تا الان سریال بی‌گناهان و یك مشت پر عقاب پخش شده؟ درست است؟

 


ـ بله، كارهایی كه تا الان پخش شده همین‌هاست اما من سال‌های قبل كارم را با تئاتر شروع كردم...


▪ به موضوع جالبی اشاره كردید! اینكه خیلی وقت پیش كارتان را از تئاتر شروع كردید؟

 


ـ (می‌خندد) بله سال‌ها قبل كارم را با تئاتر آغاز كردم و رشته تحصیلی‌ام هنر بوده است. در سال ۷۹ و در جشنواره پلیس جایزه بهترین بازیگری زن را بردم.

 


▪ اما چه شد یكباره ناپدید شدید؟

 


ـ بله، یكسری مسائل شخصی باعث شد مدتی دور باشم اما ان‌شاءالله جبران می‌كنم.

 


▪ سینما چه خبر؟

 


ـ سینما! برای جشنواره امسال فیلمی دارم به‌نام «مقلد شیطان» كه امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد.

 


یك سوال. گاهی بازیگران در میان انتخاب‌هایی كه دارند از آنجایی كه پیشنهاد خوبی ندارند مجبور به انتخاب كار متوسط‌ می‌شوند. شما در مورد

 


▪ بانو چگونه انتخاب كردید؟

 


بانو را دوست داشتم و به نظرم كار خوبی بود. كارگردانی، سناریو و عوامل خوب بودند. حتی وقتی آقای سجادی‌حسینی بعد از مدتی كار را شروع كردند نیز همان علاقه وجود داشت.

 


▪ از انتخاب‌تان راضی هستید؟

 


ـ بله من هیچ‌گاه بین بد و بدتر انتخاب نكرده‌ام و آن كاری را انتخاب كردم كه فكر می‌كردم كار خوبی است. دوست دارم در كارهای شسته و رفته و آبرومند بازی كنم. نظر مخاطبان برایم خیلی مهم است.

 


▪ نظر منتقدان چطور؟

 


ـ نظر تك‌تك منتقدان و كارگردانان چه خوب و چه بد حائز اهمیت است؛ به خاطر انسانی بودنش خیلی مهم است.

 


▪ بازتاب‌ها نسبت به بانو سحر ناز چگونه بوده است؟

 


ـ مردم واقعا به من لطف دارند و خیلی خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم از كار راضی هستند.

 


▪ در حال حاضر كاری آماده پخش دارید؟

 


ـ یك تله فیلم به كارگردانی آقای هدایت به‌نام مرگ یك شاعر، یك تله فیلم هم در خدمت آقای مهدی كرم‌پور بودم به‌نام شیفت شب البته تله فیلمی به كارگردانی بهمن زرین‌پور به‌نام ترانه پاییزی.

 


▪ با این‌حال به‌زودی باید شاهد پخش چند كار پشت سر هم از شما باشیم. آیا كاری در مرحله پیشنهاد دارید؟

 


ـ بله چند كار هم هست كه در مرحله خواندن سناریو است.

 


▪ اینكه گزیده كار می‌كنید دلیل خاصی دارد؟

 


ـ اتفاقا دوستان زیادی این سوال را از من می‌پرسند كه چرا كم كار می‌كنم اما بزرگ‌ترین دلیلم این است كه من كارهای خوب را دوست دارم. در این چهار سالی كه دارم كار می‌كنم كارهای زیادی انجام نداده‌ام و به‌این فكر می‌كنم دلیل محكمی باشد بر اینكه دنبال كار‌های خوب هستم.