فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

روایت محمود پاک نیت از ایفای نقش در "پریا"



اخبار,اخبار فرهنگی,محمود پاک نیت

محمود پاک نیت گفت: به نظر من در یک پروژه آنچه اهمیت بالایی دارد این است که متن و قصه گیرایی داشته باشد و با توجه به اینکه «پریا» گره های زیادی در خود دارد می تواند مانند شهرزاد مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

روایت محمود پاکنیت از ایفای نقش در محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون درگفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده هستم و نقش پدری را بازی می کنم که نگران فرزندش است که این فرزند او با مشکلات روزمره ای که هر جوانی ممکن است با آن درگیر باشد دست و پنجه نرم می کند.
 
وی افزود: پدر این خانواده تنها با دختر و پسرش زندگی می کند و تمام درگیری ذهنی این است که پسرش آلوده مسائل روز جامعه نشود البته در این میان خودش هم مشکلاتی دارد در یک جمله می توان گفت که این فیلم یک موضوع اجتماعی دارد.
 
پاک نیت تصریح کرد: «پریا» یک قصه خوب و گیرا دارد که مانند شهرزاد گره ها وتعلیق های زیادی دارد که می تواند مخاطب را با خود همراه کند.
 
وی خاطر نشان کرد: به نظر من در یک پروژه آنچه اهمیت بالایی دارد این است که متن و قصه گیرایی داشته باشد و با توجه به اینکه «پریا» گره های زیادی در خود دارد می تواند مانند شهرزاد مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - میزان


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمود پاک نیت به «پریا» پیوست


محمود پاک نیت که این روزها با مجموعه «نفس گرم» روی آنتن است به سریال «پریا» پیوست.

خبرگزاری مهر: محمود پاک نیت که این روزها با مجموعه «نفس گرم» روی آنتن است به سریال «پریا» پیوست.

مجموعه تلویزیونی «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه که نام شخصیت اصلی این مجموعه است و داستان حول زندگی او شکل می گیرد از زاویه ای دیگر قصه زندگی پدر ماهی فروشی با بازی محمود پاک نیت را روایت می کند که پسرش در شرف ازدواج است.

پیش تولید این مجموعه از اوایل تابستان آغاز شد و بر اساس گفته های تهیه کننده بخش اعظم کار در تهران تصویربرداری خواهد شد اما بخشی هم به تبع داستان در شمال کشور جلوی دوربین می رود.

علاوه بر پاک نیت لادن مستوفی نیز پیش از این به عنوان بازیگر این مجموعه خبرساز شده بود. این سریال نوشته سعید فرهادی است و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در ۴۰ قسمت برای شبکه سه سیما جلوی دوربین می رود.

سهیلی‌زاده پیش از این اثر مینی‌سریال «نیاز» را در شب‌های قدر از شبکه یک سیما داشت و قبل‌تر نیز با سریال «آخرین بازی» در تلویزیون حضور داشت.