فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

روابط عمومی شبكه 2 سیما منحل شد



 

فارس: روابط عمومی شبكه دو سیما به دستور «علیرضا برازش» مدیر این شبكه منحل شد. روابط عمومی شبكه 2 سیما كه مسئولیت ارتباط مخاطبان شبكه و نمایندگان رسانه‌های جمعی را بر عهده داشت؛ به دستور «علیرضا برازش» مدیر این شبكه منحل شد.

 

بنا بر این گزارش، شبكه 2 سیما كه به عنوان شبكه كودك شناخته می‌شود؛ دیگر روابط عمومی برای پاسخگویی به مخاطبان خود و همچنین نمایندگان رسانه‌های جمعی ندارد و اخبار این شبكه از یك منبع رسمی منتشر نخواهد شد.

این اتفاق در حالی می‌افتد كه روابط عمومی شبكه 2 سیما در جشنواره روابط عمومی سازمان صدا و سیما كه چندی پیش برگزار شد، به عنوان روابط عمومی برتر شناخت شده بود.../فارس


ویدیو مرتبط :
نگرش مدیران ارشد کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی در خصوص وظایف روابط عمومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیباکلام: صدا و سیما روابط عمومی افراطیون شده است



اخبار,صدا و سیما

صدا و سیما با پند و موعظه به تریبون ملت تبدیل نمی شود
زیباکلام: صدا و سیما روابط عمومی افراطیون شده است

صادق زیباکلام، تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: آقای روحانی باید دو کار بسیار اساسی را بعد از فراغت از مساله هسته ای، در دستور کار خود قرار دهد. یکی انتخابات اسفندماه سال آینده است و تلاشش بر این باشد که اجازه ندهد شورای نگهبان نامزدهای غیراصولگرا را قلع و قمع کند و کار دیگری که باید انجام دهد این است که مساله به وجود آمدن صدا و سیمای غیراصولگرا و بی طرف را در ایران به طور جدی دنبال کند چون صدا و سیما به مرحله ای رسیده که عملا هیچ جوری اصلاح نمی شود چراکه تبدیل به رسانه ی اصولگرایان افراطی و جبهه پایداری ها شده است. .

صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره عملکرد صدا و سیما نسبت به دولت یازدهم گفت: صدا و سیما که قرار نیست که صدای مردم و صدای ملت باشد. صدا و سیما، صدای چهار میلیونی است که به سعید جلیلی رای داده اند.
 
به گزارش آفتاب، بعد از انتقادات تند آیت الله هاشمی رفسنجانی از عملکرد صدا و سیما و اینکه «صدا و سیما علایم تفرقه را  پخش می کند و چیزهایی را به خورد مردم می دهد كه نبوده و این تفرقه‌ها خدمت به كشور و انقلاب نیست.» رئیس جمهور نیز در سخنانی صریح، در بیست و نهمین دوره تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی، گفت «رسانه‌ها در زمینه انعکاس خدمات دولت به ما کمک نمی‌کنند و صداوسیما در انتقاد صددرصد از این فرصت علیه دولت استفاده کرده که البته ما انتقاد را خوب می‌دانیم اما در بیان خدمات دولت گاهی مشکل پیش می‌آید و شاید این مشکل در دوربین‌ها و فرستنده‌های صداوسیما وجود دارد.» این نقد ها به همین جا ختم نشد و محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم نیز از محمد سرافراز خواست كه در برنامه‌ها و عملكردش تجدیدنظر كند. این در حالی است که مدیركل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به انتقاد سخنگوی دولت از رسانه‌ ملی، اظهار داشت: «اگر حضور مستمر مسئولان دولتی در برنامه‌های صداوسیما در 7 ماه پس از خرداد تا پایان آذر 1393 را به این آمار اضافه کنیم، می‌توان آمار حدود 6000 ساعت حضور را برای مسئولان دولتی بیان کرد.»

در همین راستا دکتر صادق زیباکلام استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی، با بیان اینکه عملکرد صدا و سیما صدا و سیما تعجب آور و شگفت انگیز نیست به خبرنگار «آفتاب» گفت: من تعجب می کنم که چرا آیت الله هاشمی و دکتر روحانی از رفتار صدا و سیما گلایه می کنند. هر توقع و انتظاری مبنی بر اینکه صدا و سیما همانند یک رسانه ملی و مثل رسانه ای در حد و اندازه رسانه های معتبر بین المللی عمل کند، بی مورد است چرا که از آغاز هم بنا نبود که صدا و سیما در شان یک رسانه منصف و بی طرف، و رسانه ای که مسئولیت خود را اطلاع رسانی بداند، انجام وظیفه کند.

وی در ادامه افزود: صدا و سیما یک ارگان تبلیغاتی است و زیباترین تعریفی که می توان از صدا و سیما کرد این است که: صدا و سیما روابط عمومی برخی اصولگرایان افراطی است.

 این استاد دانشگاه با اشاره به سخنان مدیر مرکز روابط عمومی صدا و سیما مبنی بر اینکه این مقدار پوشش فعالیت‌های دولت در صدا و سیما بیش از عرف رسانه است، اظهار داشت: بالاترین پاسخی که به مدیر روابط عمومی صدا و سیما می توان داد این است که حتی دانشجوی سال اول دانشکده خبر هم می تواند محاسبه کند که در نخستین سال ریاست جمهوری احمدی نژاد از تیر و مرداد 84 تا تیر و مرداد 85 صدا و سیما چطور فعالیت های دولت احمدی نژاد را پوشش می داد و از مرداد 92 تا مرداد 93 چطور عملکرد دولت دکتر روحانی را نمایش داده است.فکر نمی کنم این مساله نیازی به بحث و جدل داشته باشد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: آقای روحانی باید دو کار بسیار اساسی را بعد از فراغت از مساله هسته ای، در دستور کار خود قرار دهد. یکی انتخابات اسفندماه سال آینده است و تلاشش بر این باشد که اجازه ندهد شورای نگهبان نامزدهای غیراصولگرا را قلع و قمع کند و کار دیگری که باید انجام دهد این است که مساله به وجود آمدن صدا و سیمای غیراصولگرا و بی طرف را در ایران به طور جدی دنبال کند چون صدا و سیما به مرحله ای رسیده که عملا هیچ جوری اصلاح نمی شود چراکه تبدیل به رسانه ی اصولگرایان افراطی و جبهه پایداری ها شده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: نمی شود با تغییر یک یا دو نفر یا پند و موعظه صدا و سیما را به تریبون ملت و مردم تبدیل کرد. دولت نه درخصوص جلوگیری از ردصلاحیت های کاندیدای اصلاح طلب اختیاری دارد و نه در اینکه تلاش کند تا صدا و سیمای مستقل به وجود بیاید ولی باید این مسائل را خیلی جدی و با صراحت خود دکتر روحانی نه در لفافه، در سخنرانی هایش مطرح کند.

اخبار سیاسی - آفتاب نیوز