فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رقابت 6 بازیگر با یک خواننده/ چهره‌هایی که"رالی ایرانی" را رقم می‌زنند



رقابت 6 بازیگر با یک خواننده/ چهره‌هایی که"رالی ایرانی" را رقم می‌زنند

مجموعه "رالی ایرانی" با حضور 6 بازیگر زن و مرد و یک خواننده پاپ، در مرحله نهایی تدوین قرار دارد و به زودی برای دریافت مجوز به ارشاد ارائه می‌شود.

سعید ابوطالب تهیه‌کننده "رالی ایرانی" در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: مجموعه "رالی ایرانی" در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و در حال صداگذاری است و بزودی برای دریافت مجوز پخش به وزارت ارشاد فرستاده می‌شود تا برنامه‌ریزی توزیع در شبکه خانگی را شروع کنیم.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نویسنده و طراح "رالی ایرانی" افزود: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی نامگذاری شده، ما هم همه تلاشمان را بکار بردیم تا یک اثر کاملا ایرانی در صنعت سینما بسازیم. برای پیشگیری از ترویج فرهنگ غرب درزندگی روزمره ایرانی درصدد تهیه فیلمی در ژانر کاملا جدید و پرمخاطب REALITTY SHOW یا نمایش واقعی برآمدیم که به لطف الهی این مهم بعد از ماهها تلاش بی‌وقفه توسط یک گروه خلاق و ایده‌پرداز انجام شد و کارگردانی این تجربه جدید را آرش معیریان پذیرفت. تا امروز هم همه‌چیز به‌خوبی پیش رفته و در مراحل پایانی تدوین هستیم.

وی عنوان کرد: با مشاورهای فرهنگی که در مجموعه "رالی ایرانی" ما را یاری دادند درصدد آن بودیم با توجه به شرایط سخت مسابقه از ارزش های اسلامی‌مان عدول نکرده و حتی در بسیاری از مواقع بازیگران خودشان اظهار می‌کردند که تا بحال آنقدر سخت‌گیری را ندیده‌اند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ابوطالب معتقد است که با توجه به روش‌های جدید تبلیغ که پس از دریافت مجوز پخش انجام می‌شود، رکورد خوبی را در توزیع نسخه نمایش خانگی این مسابقه ثبت می‌کنند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

وی ادامه داد: بدون شک تولید فیلم- مسابقه برای نخستین‌بار درشرایط فعلی سینما یک ریسک به‌حساب می‌آمد اما آنقدر طرح این فیلم - مسابقه جذابیت داشت که ریسک سرمایه گذاری سنگین آن را به جان خریدیم.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سعید ابوطالب در پایان گفت: با اینکه مدت زیادی از زمان شروع کار پایگاه اطلاع رسانی فیلم – مسابقه رالی ایرانی نمی گذرد،  اما تعداد بازدیدکنندگان و اشتیاق آنها برای دیدن فیلم  خوب بوده است همچنین تصور نمی‌کردیم تصاویر این فیلم تا این حد در شبکه‌های اجتماعی توزیع شود.

بازیگران اولین مجموعه عبارتند از محمدرضا فروتن، النازشاکردوست، بهنوش بختیاری، سحرولدبیگی، نیمافلاح، فرزاد حسنی و سیروان خسروی و البته میهمانان دیگری هم در فیلم حضور دارند که تا کنون نامی از آنها عنوان نشده است./مهر

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر خوش چهره ایرانی در نقش یک خواننده خوش صدا در هالیوود! +عکس



 اخبار فرهنگی - بازیگر خوش چهره ایرانی در نقش یک خواننده خوش صدا در هالیوود! +عکس

 از علاقه حسام نواب صفوی به الویس پریسلی خواننده مشهور آمریکایی بارها و بارها گفته ایم . شباهت ظاهری این بازیگر سینمای ایران به این خواننده آمریکایی شاید یکی از دلایل علاقه او باشد اما حالا او خبری را منتشر کرده که می تواند خبر مهمی برای سینمای ایران باشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,حسام نواب صفوی


حسام نواب صفوی که پیش از این عکس های فراوانی از او و مجسمه الویس پریسلی منتشر شده بود و او حتی بر سر مزار این خواننده نیز عکس یادگاری دارد در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشته است که قرار است در فیلم زندگی این خواننده آمریکایی که در هالیوود در حال تولید است همکاری کند. او نوشته :‌ «همکاری حسام نواب صفوی با باز لورمن کارگردان فیلم زندگی الویس پریسلی ، محصول کمپانی برادران وارنر وارد مرحله نهایی شد.

 

 اخبار فرهنگی - جام جم