فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رضا کیانیان و افسانه بایگان به تلویزیون می‌آیند (+عکس)



 

 

رضا کیانیان,افسانه بایگان

 

مرتضی تفرشی (رضا کیانیان) مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد.....

پخش مجموعه تلویزیونی «راه طولانی خانه» ساخته رضا کریمی با حضور رضا کیانیان، افسانه بایگان و پرویز پورحسینی از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه ایران، با پایان مجموعه مناسبتی «لبه آتش» سریال «راه طولانی خانه» از شنیه هفته آینده (22 بهمن‌ماه) روانه آنتن شبکه یک سیما خواهد شد.

 

رضا کیانیان,افسانه بایگان

 

رضا کیانیان، افسانه بایگان، شهرزاد کمال‌زاده، خاطره حاتمی، مهروز ناصرشریف، پرویز پورحسینی، صادق هاتفی، پیام دهکردی، مریم کاویانی، امید روحانی، خسرو امیرصادقی و بیژن بنفشه‌خواه ایفای نقش‌های اصلی این مجموعه تلویزیونی را برعهده دارند.

«راه طولانی خانه» را رضا کریمی کارگردانی کرده است؛ فیلمسازی که فیلم‌های سینمایی «انعکاس»، «تب» ، «هزاران زن مثل من» و «آدمکش» را در کارنامه دارد و پیش از این ساخت مجموعه‌های تلویزیونی "فاکتور هشت"، "مرده متحرک" و "شبی از شب‌ها" را نیز تجربه کرده است.

این سریال بر اساس فیلمنامه‌ای از علیرضا مسعودی و مصطفی زندی در ژانر اجتماعی ساخته شده و محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار است. مرتضی تفرشی (رضا کیانیان) مردی است که علاقه زیادی به خانواده‌اش دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد. پدر که حفظ کانون خانواده برایش بسیار مهم است، برای دریافت مبلغ قابل توجهی پول، مسؤولیت یک تصادف را به گردن می‌گیرد، اما ... .

«راه طولانی خانه» از گزینه‌های پخش در ماه رمضان بود اما به دلیل آنکه سازندگان آن به فرصت بیشتری نیاز داشتند کنار گذاشته شد و در نهایت «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان جایگزین آن شد... /  inn.ir


ویدیو مرتبط :
شکایت رضا کیانیان در تلویزیون ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی رضا کیانیان چکش حراج آثار هنری را زد + عکس



رضا کیانیان,حراج آثار هنری رضا کیانیان,اخبار هنری

 

در یک حراج آثار هنری در تهران که چکش آن در دست رضا کیانیان بود، 73 اثر هنری از 70 هنرمند به قیمت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به فروش رسید.

 

به گزارش خبرآنلاین، نخستین حراج آثار هنری تهران، شامگاه جمعه (دوم تیر) در هتل پارسیان آزادی برپا شد و با فروشی خیره کننده به انتظارات برگزاری یک حراج تمام عیار و استاندارد در بازار داخلی هنر پایان داد.

 

چکش سیاه رنگ «حراج تهران» را رضا کیانیان، بازیگر و عکاس بر 73 اثر نقاشی، مجسمه و عکس از 70 هنرمند ایرانی زد.

 

 

رضا کیانیان,حراج آثار هنری رضا کیانیان,اخبار هنری

 

 

در «حراج تهران» هر اثر هنری ابتدا از سوی رضا کیانیان معرفی می شد

در این حراج که در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر و 300 خریدار برپا شد، تابلوی بدون عنوان سهراب سپهری که در سال 1346 با اکرلیک و رنگ روغن روی بوم خلق شده است، با فروش 190 میلیون تومانی، عنوان گران‌ترین اثر را از آن خود نمود.

 

«ذکر تصویری الله» تابلویی بزرگ از سیدمحمد احصایی که سال گذشته و با تکنیک رنگ روغن روی بوم خلق شده است با فروش 120 میلیون تومانی حائز رتبه دوم شد و مجسمه‌ای کوچک از پرویز تناولی با عنوان «دیوار و سه هیچ» با فروش 116 میلیون تومانی در جای سوم ایستاد. جایگاه چهارم هم از آن مسعود عربشاهی با یک تابلوی بزرگ دو لته‌ای شد که 110 میلیون تومان به فروش رسید.

 

 

رضا کیانیان,حراج آثار هنری رضا کیانیان,اخبار هنری

 

 

در «حراج تهران» نزدیک به هزار نفر حضور داشتند

در نخستین حراج تهران، هفت اثر دیگرهم به رکود بالای 50 میلیون تومان دست یافتند. مجسمه کوچک «شاعر و استخوان شیر» پرویز تناولی، تابلویی بزرگ از صداقت جباری با عنوان «راز نهان»، مجسمه «عشاق هیچ» از پرویز تناولی، تابلوی «درخت زندگی» رضا درخشانی، تابلوی «پر» نصرالله افجه‌ای، تابلوی «فیگور» کوروش شیشه گران و تابلوی «پایان زمان» اثر افشین پیرهاشمی از جمله کارهایی بودند که از 50 تا 90 میلیون تومان به فروش رسیدند.

 

سیراک ملکونیان، منوچهر یکتایی، حسین زنده رودی، پرویز کلانتری، آیدین آغداشلو، غلامحسین نامی، ناصر اویسی، یعقوب امدادیان، محسن وزیری مقدم، جلال شباهنگی، علی شیرازی، عذرا عقیق بخشایشی، عین الدین صادق‌زاده، هادی روشن ضمیر پویا آریان‌پور، احمد مرشدلو، شهریار احمدی، بیتا وکیلی، طاهره صمدی طاری، گلناز فتحی، رضا مافی، فرامرز پیلارام، حسین کاظمی، جعفر روحبخش، حامد رشتیان، مهرداد محب علی، فرح اصولی، نصرت الله مسلمیان، ناصر پلنگی، واحد خاکدان، حبیب صادقی، عباس کیارستمی و... از دیگر هنرمندانی بودند که آثارشان در این حراج بزرگ آثار هنری به فروش رسید.

 

رضا کیانیان,حراج آثار هنری رضا کیانیان,اخبار هنری

 

 

در این حراج، چهار اثر هنری با بهایی بیش از 100 میلیون تومان فروخته شدند

آخرین اثر به فروش رسیده در «حراج تهران» عکسی گرفته شده توسط رضا کیانیان بود که تاریخ خلق آن به سال 1387 برمی گشت. کیانیان که چکش حراج در دست خودش بود، در میان تشویق ممتد مردم این اثر را به قیمت 13 میلیون تومان به فروش رساند که در آمد حاصل از آن صرف امور هنری و خیریه می‌شود.

 

 

رضا کیانیان,حراج آثار هنری رضا کیانیان,اخبار هنری

 

 

رضا کیانیان توانست یکی از عکس های گرفته شده توسط خود را به قیمت 13 میلیون تومان بفروشد

 

«حراج تهران» برای دستیابی به شاخص‌ترین آثار هنر مدرن و معاصر ایران همزمان با عید مبعث (29 خرداد) بخش نمایشگاهی خود را در هتل پارسیان آزادی برپا نمود که بعد از پنج روز، شامگاه جمعه (دوم تیر) با برپایی حراجی و به جای گذاشتن فروش دو میلیارد و 150 میلیون تومانی که رکوردی تاریخی برای هنر ایران محسوب می‌شود، به کار خود پایان داد.... / خبرآنلاین