فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رضا داوودنژاد:هیچ کس نپرسید که من در این سه سال که کار هنری نمی‌کنم چطور امرار معاش کردم؟



اخبار,اخبار فرهنگی , رضا داوودنژاد

 

اخبار فرهنگی - رضا داوودنژاد:هیچ کس نپرسید که من در این سه سال که کار هنری نمی‌کنم چطور امرار معاش کردم؟

رضا داودنژاد که دوباره پیوند کبد شده است از صدا و سیما و مسوولان سینمایی وزارت ارشاد که هیچ حالی از او در مدت 20 روزی که در بیمارستان «نمازی» شیراز بستری است نپرسیدند،گلایه کرد.

 رضا داوودنژاد که از 20 روز گذشته برای عمل‌های تکمیلی پیوند کبدش که دو سال قبل انجام داده بود در بیمارستانی در شیراز تحت عمل جراحی قرار گرفت و سرانجام به دلیل وخامت حالش دوباره پیوند کبد شد،در گفت‌وگویی تلفنی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،گفت: 19 ساعت بیهوشی و یک عمل 9 ساعته و یک عمل پنج ساعته که در مجموع 14 ساعت می‌شود را پشت سرگذاشتم و در ادامه در این 20 روز، چهار ساعت هم به علت اینکه خون در کبدم لخته شده بود و حالم وخیم شد تیم پزشکی مجبور شدند،کبد دیگری به من پیوند بزنند.

او که از بیمارستان کوثر به بیمارستان نمازی شیراز برای عمل پیوند کبد منتقل شده است،گفت که این روزها ممنوع‌الملاقات است و همچنین گلایه کرد از اینکه در این 20 روز که تحت عمل‌های سختی قرار داشته است، نه وزارت ارشاد و نه صداوسیما هیچ‌کدام حالی از او نپرسیده‌اند.

او تصریح کرد:هیچ کس نپرسید که من در این سه سال که کار هنری نمی‌کنم چطور امرار معاش کردم؟!

رضا داودنژاد گفت: به هر حال من سه سال جلوی دوربین نرفتم و در این مدت که کار نکردم مجبور بودم برای امرار معاش، خارج از سینما کارهایی را انجام بدهم و گروهی که با آنها برای حساب و کتاب‌هایم طرف هستم در این مدت از ترس اینکه برای من اتفاقی بیفتد، مدام مرا اذیت می‌کنند و بر تخت بیمارستان هم مرا رها نمی‌کنند.

این بازیگر در پایان سخنانش گفت: درگذشت انوشیروان ارجمند را به دوست عزیزم برزو ارجمند (پسر این هنرمند) و خانواده ارجمند تسلیت می‌گویم. 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
زنانی که برای امرار معاش جای 10 مرد کار می‌کنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا ده سال پیش شبکه سه رضا صادقی را از فهرست برندگان حذف کرد؟



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,رضا صادقی

رضا صادقی از لوح تقدیری می‌گوید که دو سال پس از جشن شبکه سوم سیما به دستش رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، صادقی که یکی از نامزدهای برگزیدگان سال تلویزیون در بخش خوانندگی است، با انتشار متنی گلایه‌های خود را از جشن سال 1384 شبکه سوم سیما ابراز و دلیل دوری کردن خود از این گونه ماجراها را اعلام کرد.

صادقی در این باره نوشت : « سلام و عرض احترام به هـمه جانانم .از خواب كه بیدار شدم دیدم به حكم محبت خیلى از عزیزان برام پیام گذاشتن كه بگو هوادارا وارد كارزار بشن براى راى دادن در برنامه «سه ستاره» خیلى سپاس گذارم اما یه قصه كوتاه باید بگم و بعد.

سال ٨٤ اذرماه من دعوت شدم به یه جشن ، جشن شبكه ٣ ؛ اینكه نمی‌خواستم برم چون اسم منو براى سریال «ارث بابام» نزدن بماند. در هر صورت من رفتم و اونجا كلى اتفاق قشنگ تا رسیدیم به جوایز و تقدیر نامه‌ها ، قبلش یكى از اساتید كه موسیقى اصیل اجرا میكنن جناب افتخارى ناراحت شدن كه من زودتر روى صحنه رفتم در صورتى كه به لبخند خدام قسم این نه خواست من بود و نه برنامه‌ریزیش دست من ، خلاصه همون پایین یه سرى اتفاقات پچ پچى افتاد وشد نوبت اعلام جایزه بهترین خواننده و اهنگساز ، خدا رحمت كنه رضا عزیزم مجرى با عشق كه به من یه نگاه كرد سرى تكون داد و اسم و اعلام كرد «م ا» البته اسمى رو كه گفت یكى از هنرمندان بااخلاق و عزیزه به قلبم و یك دوست ، اونم فكر كنم خودش شوكه شده بود ... من فقط براى چند لحظه نمی‌دونستم چه اتفاقى داره میافته ... كه اونجا جواد رضویان عزیز جانم جناب استاد تارخ ، مهران غفوریان دوست‌داشتنى ، احسان علیخانى خوش قلب و همه لطف داشتن میخواستن آروم باشم هر چند من توقع داشتم اما نه دیگه اینجورى و گذشت تا اینكه بعد ٢ سال یه روز این لوح تقدیر رو به فرزاد حسنى نازنینم دادن چون با هم در ارتباط و نزدیك بودیم كه بدستم برسونه . از اون به بعد هیچوقت دنبال لوح تقدیر و اول یا آخر شدن تو هیچ نظرسنجى نبودم و سكوت كردم مثل خیلى چیزا و خیلى دردا.

 

اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,رضا صادقی

 

الانم اعلام میكنم به هوادارانم ، جایزه من بودن شما كنارم در تار و پود لحظه‌هاست بودنتون كنارم در هر كنسرت هر مصاحبه هر نوشته هر آهنگ. دو دهه كم نیست و شماها لوح تقدیر من هستین پیش خودم . ضمن احترامم به تمام نظر سنجى‌ها و اتفاقات این‌چنینى اما وقتى از نتیجه كار خبر دارم وارد حكایتش نمیشم .البته همكارانم هر وقت جایزه‌ایى گرفتن به حق گرفتن و شایسته القاب و الواحش بودن و هستن. خواستم درد دلى كرده باشم آخه همیشه بر من خرده میگیرن كه چرا وارد این ماجراها نمیشى و دورى میكنى . باز هم میگم من از تمام شبكه‌ها محبت‌ها دیدم و لطف‌هایى كه فراموش نمی‌كنم اما این حكایت یكم دلمو سوزوند .

خلاصه چه اول و چه آخر من برنده‌ام چون خدایى دارم عاشق و هوادارانى صادق و همراه، و این یعنى نهایت سعادت .

من رضا صادقى عاشقتونم و میفهمم قدر لطف خدارو بخودم و داشتن عزیزانى كه روزاى سخت كنارم بودن .

ضمنا روزجهانى زن هم مبارك»

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین