فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دیوید فینچر «خالكوبی اژدها» را اوایل...



 

 

دیوید فینچر «خالكوبی اژدها» را اوایل زمستان اكران می كند

 

دیوید فینچر «خالكوبی اژدها» را اوایل زمستان اكران می كند.«دختری با خالكوبی اژدها» برای اكران در اوایل زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی آماده می شود.


«دختری با خالكوبی اژدها» برای اكران در اوایل زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی آماده می شود.

این فیلم توسط دیوید فینچر خالق آثاری چون «بازی»، «هفت» و «مورد عجیب بنجامین باتن» كارگردانی خواهد شد.

این پروژه سینمایی توسط كمپانی های فیلمسازی سونی و كلمبیا پیكچرز تهیه و تولید می شود.

بنابر اعلام امپایر آنلاین، فیلمنامه ی «دختری با خالكوبی اژدها» توسط فینچر و استیو زیلیان براساس كتابی پرفروش به نگارش در آمده است.

اسكات رودین به عنوان تهیه كننده این فیلم معرفی شده و فیلمبرداری خالكوبی اژدها از اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریورماه) آغاز می شود.

دانیل كریگ كه اخیرا به پروژه ی كابوی ها و بیگانگان به كارگردانی جان فاوریو پیوسته است در فیلم «خالكوبی اژدها» در نقش «میكائیل بلومكوسیت» ظاهر خواهد شد.

دانیل کریگ ۴۲ ساله، هنرپیشه مطرح سینمای هالیوود در شهر چستر در کشور انگلستان متولد شده است.

وی ششمین شخصیت جیمز باند در مجموعه فیلمهای جاسوسی جیمز باند است.

گزینش او به عنوان بازیگر ایفا کننده نقش جیمز باند با واکنش منفی طرفداران این فیلم مواجه شد ولی نقش آفرینی او در فیلم کازینو رویال موجب شد برخی منتقدان وی را بهترین جیمز باند تاریخ بدانند.

«دانیل كریگ» كه اخیرا قرارداد بازی در فیلم «خانه رویا» را نیز به امضا رسانده است با فیلم «نهمین عقاب» در سینما به شهرت رسیده است.

فینچر كارگردان سرشناس هالیوود، دو سال گذشته با فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» نامزد اسكار بهترین كارگردانی بود.

دیوید فینچر در دنور از ایالت کلرادو به دنیا آمد و در ایالت اورگون توانست از دبیرستان فارغ التحصیل شود. سبک فیلم های او تاریک و سیاه است.

او با دیدن فیلم بوچ کسیدی و ساندنس کید به فیلم سازی علاقه پیدا کرد و شروع به فیلم برداری با دوربین هشت میلیمتری خود كرد. او تاکنون برای شرکت های بزرگی فیلم تبلیغاتی درست کرده است.

از کارهای عمده فینچر ساختن کلیپ بوده است او با خواننده ها و گروه های مشهوری همچون مدونا، مایکل جکسون، جورج مایکل، آئرواسمیت، رولینگ استونز و پاولو عبدل کار کرده است.

«بیگانه ۳» (۱۹۹۲)، هفت (۱۹۹۵)، بازی (۱۹۹۷)، باشگاه مبارزه (۱۹۹۹)، اتاق وحشت (۲۰۰۲) زودیاک (۲۰۰۷)، سرگذشت عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸) از آثار او هستند.

نسخه بلو - ری فیلم « هفت» ساخته دیوید فینچر از اوایل سپتامبر (اواسط شهریور) توزیع جهانی می شود..../خبرگزارى ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برترساخته ی "دیوید فینچر"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همکاری شارلیز ترون و دیوید فینچر در سریال جدید نتفلیکس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شارلیز ترون بازیگر سرشناس سینمای هالیوود در سریال «شکارچی ذهن» به کارگردانی دیوید فینچر بازی خواهد کرد.

دیوید فینچر سریال «شکارچی ذهن» را برای نت‌فلیکس کارگردانی می‌کند. از قرار معلوم تجربه‌ی همکاری دیوید فینچر با بازیگر برنده جایزه اسکار کوین اسپیسی در «خانه‌ی پوشالی» به قدری موفق بوده که کارگردان «شبکه اجتماعی» و «دختر گمشده» در سریال جدید نیز با یک بازیگر زن برنده اسکار همکاری خواهد کرد.

این سریال با اقتباس از کتاب «شکارچی ذهن : درون واحد برگزیده جنایات سریالی اف‌بی‌آی» نوشته‌ی جان داگلاس و مایکل اولشیکر ساخته خواهد شد. داگلاس مدت زمانی طولانی در اف‌بی‌آی به تعقیب برخی از بدنام‌ترین قاتل‌های سریالی می‌پرداخت و تکنیک‌هایی برای به دام انداختن آنها توسعه داد. این کتاب به پشت صحنه‌ی برخی از مشهورترین پرونده‌های از این دست می‌رود. داگلاس الهام‌بخش خلق شخصیت‌هایی همانند جک کرافورد در فیلم «سکوت بره‌ها» و ویل گراهام در «هانیبال» بوده است.

فینچر فیلم‌هایی با موضوع قتل‌های سریالی مانند «زودیاک» و «هفت» را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. او برای کارگردانی فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن» نامزد اسکار شد و برای کارگردانی «شبکه اجتماعی» جایزه بفتا و گلدن گلوب را از آن خود کرد.

شارلیز ترون امسال با بازی در فیلم «مکس دیوانه، جاده خشم» یکی از مدعیان فصل جوایز سینمایی است. او برای بازی در نقش یک قاتل زنجیره‌ای در فیلم «هیولا» برنده جایزه اسکار شد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین