فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دیدار آنجلینا جولی با عبدالله گل +عکس



 دیدار آنجلینا جولی با عبدالله گل +عکس
آنتونیو گوترس نماینده کمیسیریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و آنجلینا جولی بازیگر مشهور آمریکایی و سفیر حسن نیت سازمان ملل بعد از ظهر امروز در کاخ چانکایای آنکارا با عبدالله گل رییس جمهور ترکیه دیدار و گفتگو کردند.
جولی که هدف خود از سفر به ترکیه را تلاش برای جلب توجه افکار عمومی بین المللی به وضعیت پناهجویان سوری و جمع آوری کمک مالی بیشتر ذکر کرده، در دیدار با گل گفت:" متاسفانه جهان ما در وضعیت اسفناکی به سر می برد و آن گونه که من متوجه شدم خشونت ها در سوریه هنوز هم ادامه دارد و مشخص نیست آرامش چه زمانی به سوریه باز خواهد گشت. من اردوگاه های ایجادشده توسط ترکیه را در سطح خوب و قابل قبولی دیدم و امیدوارم با توجه به نزدیک شدن فصل سرما کسی در مرز سوریه و ترکیه از سرما نمیرد."

 آنجلینا جولی,عبدالله گل,دیدار آنجلینا جولی با عبدالله گل

 وی در ادامه افزود:" من به تلاش های خودم برای رساندن پیام مظلومیت آوارگان سوری به همه جهان ادامه خواهم داد و امیدوارم هر چه زودتر آرامش به این کشور باز گردد."
جولی پیش از دیدار با گل با ادریس نعیم شاهین وزیر کشور ترکیه نیز دیدار و گفتگو کرد.

 آنجلینا جولی,عبدالله گل,دیدار آنجلینا جولی با عبدالله گل

 همچنین رهبر بزرگترین حزب معارض ترکیه، با انتقاد از دیدار وزیر کشور با «آنجلینا جولی» پشت درهای بسته، این ستاره هالیوود را مامور سیا دانست و خواستار استیضاح وزیر کشور ترکیه شد.
محمد قاسم اوغلو که خود یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه است، در خطاب به شاهین، این سوال را مطرح کرد: چرا با آنجلینا جولی به دور از چشم رسانه ها دیدار کردی؟ آیا قصد نداری افکار عمومی را در جریان جزئیات گفت وگوهای صورت گرفته قرار دهی؟.../خبرگزاری آناتولی

 


ویدیو مرتبط :
آنجلینا جولی با آوارگان سوری در لبنان دیدار می کند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار آنجلینا جولی با اردوغان (+عکس)



آنجلینا جولی ستاره هالیوود و نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان در روز جهانی پناهجویان با حضور در ترکیه و سفر به منطقه اسکان آوارگان سوری و عراقی با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش عصر ایران جولی روز شنبه (20 ژوئن) به مناسبت روز جهانی پناهجویان به منطقه آکچا قلعه در استان ماردین ترکیه رفت و با اردوغان که به مناسبت روز جهانی پناهجویان به منطقه سفر کرده بود تا در جمع آوارگان سوری و عراقی پناه گرفته در ترکیه سخنرانی کند، دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار آنتونیو گوتراس کمیسر عالی امور پناهجویان سازمان ملل نیز حضور داشت. از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه ، ترکیه بیشترین میزان آوارگان سوری را پذیرفته است. هم اکنون بیش از 1 میلیون آواره سوری در ترکیه زندگی می کنند. سازمان ملل همزمان با روز جهانی آوارگان و پناهجویان با ارایه آماری اعلام کرده است سال 2014 بیشترین میزان پناهجویان را داشته است. بر اساس این آمار در سال میلادی گذشته 59.5 میلیون نفر در سراسر جهان به دلیل پیامدهای ناشی از جنگ در شرایط آوارگی زندگی می کنند که نیمی از آنها کودک و نوجوان هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سفر آنجلینا جولی  به ترکیه

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سفر آنجلینا جولی  به ترکیه

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سفر آنجلینا جولی  به ترکیه

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سفر آنجلینا جولی  به ترکیه

 
جولی در جمع آوارگان سوری

اخبار,اخبار فرهنگی ,سفر آنجلینا جولی  به ترکیه

 

اخبار فرهنگی - عصر ایران