فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دردسرهای شهرت برای جنیفر لوپز +عکس



دردسرهای شهرت برای جنیفر لوپز +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: دردسرهای شهرت برای جنیفر لوپز، حتی لکه های قهوه روی شلوارش او را سوژه عکاسان میکند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

"جنیفر لوپز" به خاطر ظاهر تمییز و شیک پوشی اش در رویدادها و جشنواره ها و گزارشات تصویری شهرت دارد. او اخیرا در استرالیا حضور دارد و زمانیکه در یک همایش عمومی لکه های قهوه روی شلوار چرمی اش مشخص بود از شدت خجالت صورتش سرخ شده بود.

گفته میشود سه لکه واضح جلوی شلوار این ستاره 43 ساله دیده میشد و او مجبور شد با همان لباس جلوی دوربین عکاسان و خبرنگاران قرار بگیرد.

خبرنگاران همچنین از او به خاطر پوشیدن پیراهن آستین بلندش در هوای تقریبا گرم و 27 درجه ای استرالیا انتقاد کرده اند.این ستاره نام آشنا و جنجالی موسیقی غرب مدتهاست که در حال اجرای برنامه زنده در کشورهای مختلف است و بعد از 5 کشور مختلف آسیایی و اروپایی اکنون وارد استرالیا شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

او اخیرا در صفحه فیس بوکش نوشته است: باور نمیکنید چقدر مشتاق هستم تا هرچه سریعتر برای شما برنامه اجرا کنم. او قرار است این تور اجرایی را تا پایان سال میلادی به اتمام برساند./پرداد


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از بی خانمانی تا شهرت در ناگفته های زندگی جنیفر لوپز +عکس



از بی خانمانی تا شهرت در ناگفته های زندگی جنیفر لوپز +عکس

"جنیفر لوپز" ماه ها قبل از آنکه پیشرفت بزرگ زندگی اش را در سال ۱۹۹۱ بکند، "بی خانمان" بود.

این سوپراستار ۴۳ ساله در سال ۱۹۹۱، در یک شوی کمدی "In Living Color” نقش یک رقصنده را بازی کرد. ولی قبل از اولین نقش بزرگش در هالیوود، لوپز می گوید که در موقعیت دشواری زندگی می کرد.

 

ناگفته های زندگی جنیفر لوپز

 

لوپز و مادرش اغلب در مورد تصمیماتی که او در زندگی می گرفت مشاجره می کردند، ولی این ستاره فقط دوست داشت به رویاهایش تحقق ببخشد.


جنیفر در توضیحی گفت: من و مادرم همواره دعوا داشتیم. من دوست نداشتم برم کالج. دوست داشتم تمام وقت رقص رو دنبال کنم. به همین خاطر مدتی قهر بودیم. من روی کاناپه استودیوی رقص می خوابیدم. من بی خانمان بودم ولی بهش گفتم: "من باید این کارو بکنم". چند ماه بعد یه کار تو اروپا پیدا کردم. وقتی برگشتم تو برنامه "In Living Color” بازی کردم. بعد به لوس آنجلس رفتم. همه این اتفاقا تو یه سال افتاد.


این ستاره محبوب که حالا دو فرزند از همسر سابقش مارک آنتونی دارد معتقد است که باید اخلاق کاری قوی را به فرزندان دوقلوی ۵ ساله اش با الگو بودن برای آنها یاد بدهد و می گوید: «من خیلی درباره یاد دادن سخت کوشی به بچه هام فکر می کنم. من یه چیزی رو درباره بچه ها فهمیدم و اون اینکه اونا کاری رو که بهشون میگی انجام نمیدن، بلکه کاری رو که تو انجام میدی انجام میدن.


منم والدینمو می دیدم. بابام شبا کار می کرد و می دونستم که چقدر برامون زحمت می کشه. مامانم برای پلاستیک سازی تاپرویر کار می کرد و تو مدرسه هم کار می کرد. من همیشه حس می کردم که نباید ناامیدشون کنم. و از همون اول نظم و دیسیپلین داشتم. همیشه در حال یاد گرفتن یه چیزی بودم.

 

ناگفته های زندگی جنیفر لوپز

 

ناگفته های زندگی جنیفر لوپز

 

ناگفته های زندگی جنیفر لوپز

منبع: گروه خبری پرداد