فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

داود حقی: تصادف محسن قهرمانی چوب خدا بود





 

محسن قهرمانی همانند قضاوت دو سال پیش دردیدار راه‌آهن - مس کرمان که گل رضا نورمحمدی بازیکن راه‌آهن را به شکل عجیبی مردود اعلام کرد، این بار نیز در دیدار صبای قم - سپاهان یک پنالتی بحث‌برانگیز برای تیم اصفهانی گرفت تا نشان دهد که همچنان در قضاوت‌هایش نوسان دارد.

این اتفاق باعث شد قهرمانی با اسکورت ویژه مسئولان ورزشگاه قم به رختکن داوران برود و سپس با کمک نیروی انتظامی ورزشگاه را ترک کند.در ضمن قهرمانی هنگام بازگشت از قم در جاده با سانحه تصادف رانندگی مواجه شد و به همین دلیل به بیمارستان رفت.حقی هافبک صبای قم که قهرمانی به شکل عجیبی پس از برخورد توپ با او پنالتی گرفت در رابطه با این موضوع و سایر موارد به سئوالات خبرگزاری فوتبال ایران پاسخ می‌دهد.

▪ اعتقاد داری که پنالتی گرفته شده به سود سپاهان در دقیقه ۹۴ درست بود؟

ـ قسم می‌خورم که آن صحنه پنالتی نبود. به داور هم این موضوع را گفتم اما محسن قهرمانی به من جواب داد که برو فیلم را نگاه کن. من هم در پاسخ او گفتم مثل دو سال قبل فیلم بازی را نگاه کنم که در بازی تیم ما (راه‌آهن) مقابل مس، گل نورمحمدی را قبول نکردی و بعد هم با یک عذرخواهی به قضیه فیصله‌ دادی. به نظر من قضاوت قهرمانی واقعا مغرضانه بود.

▪ یعنی تو به هیچ وجه قبول نداری پنالتی گرفته شده درست بود؟

ـ بازیکن سپاهان در یک قدمی ضربه زد و من هم تنها در حالی که پشتم به او بود به هوا پریدم و توپ به پشت من برخورد کرد و فکر می‌کنم کمک داور هم که نزدیک‌تر از داور نسبت به آن صحنه قرار داشت به راحتی می‌توانست نقطه کرنر را نشان دهد اما نمی‌دانم داور با چه استدلالی آن ضربه را پنالتی اعلام کرد و مرا به دلیل گفتن حرف حقیقت از زمین اخراج کرد.من، بازیکنان و نیمکت تیم‌ از گرفتن پنالتی به سود سپاهان شوکه شدیم.

▪ خبر داری که قهرمانی پس از بازی تصادف کرده؟

ـ واقعا نمی‌دانم چه بگویم که برای یک تیم در دقیقه ۹۴ پنالتی ناحق می‌گیرد. من فکر می‌کنم تصادف قهرمانی چوب خدا بود که داور دیدار ما با سپاهان به آن دچار شد.

▪ اگر پنالتی گرفته نمی‌شد به نظر تو سپاهان می‌توانست با صبا در دقیقه ۹۴ به مساوی برسد؟

ـ ما به برد در دیدار با سپاهان نیاز مبرم داشتیم و حق‌مان هم سه امتیاز بود اما داور مغرضانه با گرفتن یک پنالتی تیم ما را از کسب سه امتیاز محروم کرد.

▪ در پایان بازی بازیکنان سپاهان حرفی به تو نزدند؟

ـ نه چون من در دقایق پایانی اخراج شدم و به رختکن رفتم اما واقعا بعضی مواقع پنالتی‌هایی می‌گیرند که بازیکن نمی‌داند چه کارهایی را انجام می‌دهد.

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
سوال داود (ع) از خدا و جواب خدا به داود (ع) - قسمت سوم - ( علامه جرجانی شاهرودی ) - گنج خدا چیست ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن قهرمانی دربی ۷۶ را سوت می‌زند



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

محسن قهرمانی دربی ۷۶ را سوت می‌زند

به گزارش خبرآنلاین؛ محسن قهرمانی که به دلیل برخوردهای خشنش در میدان مسابقه برای خود اسم و رسمی به دست آورده پس از 4 بار رقابت در کورس سوت زدن دربی به لطف بازگشت دیرهنگام داوران لیست الیت ایران از سفر مالزی می تواند دربی را سوت بزند.

درحالی که ساعت 10 شب پنجشنبه مظفری زاده ، ترکی و فغانی به تهران می رسند ، دپارتمان داوری محسن قهرمانی را برای قضاوت دربی معرفی كرد و در نهایت قرار شد او دربی 76 را سوت بزند. رضا سخندان و بابک داوری کمکهای قهرمانی هستند و تورج حق وردی داور چهارم است. حسین عسگری هم ناظر ویژه داوری است./خبرانلاین