فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

داریوش فرهنگ "افتخار" آفرید +تصاویر



داریوش فرهنگ, راه افتخار

فیلم تلویزیونی "راه افتخار" به کارگردانی "داریوش فرهنگ" جمعه شب از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، فیلم تلویزیونی "راه افتخار" به کارگردانی "داریوش فرهنگ" جمعه 23 فروردین ماه از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد.
ماجرای این اثر براساس یک رویداد واقعی است،‌ قلب تپنده سه پالایشگاه بزرگ نفتی کشورمان 32 بار توسط جنگنده های دشمن بمباران می شود، اما هرگز از کار باز نمی ایستد و مهندس ایرانی با اجرای یک پروژه سری دست به کاری می زنند که هیچکس از وجود این سه پالایشگاه باخبر نمی شود و تا پایان جنگ تحمیلی این راز جزو اسرار باقی می ماند.
در این فیلم بازیگرانی چون "جمشید مشایخی"، "داوود رشیدی"، "بیژن امکانیان"، "مهدی میامی"، "بهزاد فراهانی"، "آزیتا حاجیان"، "مسعود ولدبیگی"، "اصغر زمانی"، "منیژه افشار"، "حسین محب اهری"، "فرهاد جم"، "حسین خانی بیگ"، "سیامک عافیت"، "فرحناز منافی ظاهر" ایفای نقش می کنند.

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریال نوروزی داریوش فرهنگ کلید خورد+تصاویر




سریال نوروزی داریوش فرهنگ کلید خورد+تصاویر

به گزارش شبکه ایران، مجموعه تلویزیونی«جشن تولد» به کارگردانی داریوش فرهنگ و تهیه‌کنندگی احمد زالی به‌عنوان یکی از گزینه‌های پخش در ایام نوروز 92 در در شهر کاشان مقابل دوربین رفت.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


داستان این سریال درباره دو خانواده کاشانی است که یکی در کار گلاب و دیگری در کار فرش است. در همین حال پیدا شدن تعهدنامه ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دو خانواده تنظیم شده است ماجراهایی را برای اعضای این خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


در کنار قصه اصلی در این سریال به آئین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته می‌شود.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


فرهاد آئیش، پرویز فلاحی‌پور، فریده سپاه‌منصور، ارژنگ امیرفضلی و هدی زین‌العابدین از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب


خانه منوچهر، خانه احسان، تیمچه بازار کاشان، باغ فین، خانه بروجردی‌ها و خانه طباطبائی‌ها از جمله لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند.
«جشن تولد» در 14 قسمت 48 دقیقه‌ای در گروه اجتماعی سیما فیلم تولید می‌شود./شبکه ایران