فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حضور 9 بازیگر معروف در نخستین فیلم شهاب حسینی



فیلم طبقه وسط,بازیگران فیلم طبقه وسط,داستان فیلم طبقه وسط

حضور 9 بازیگر معروف در نخستین فیلم شهاب حسینی

سیدشهاب حسینی در حالی نخستین تجربه کارگردانی خود را سپری می‌کند که 10 بازیگر و یک کارگردان مطرح سینما جلوی دوربین او حضور پیدا کردند.

امیر سمواتی تهیه‌کننده این فیلم با اعلام این خبر گفت: «فیلمبرداری «طبقه وسط» از 14 شهریور کلید خورده و تاکنون 15 درصد صحنه‌ها گرفته شده و گروه اواخر شهریور برای ادامه کار به شاهرود می‌روند.»

او تشریح کرد: «حسین یاری، فرهاد اصلانی، ساره بیات، هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، آنا نعمتی، بابک حمیدیان، نیما رئیسی، جواد عزتی و محمدهادی کریمی همگی از بازیگران اولین ساخته شهاب حسینی هستند.»

او با ابراز رضایت از روند فیلمبرداری فیلم «طبقه وسط» اظهار کرد: «خوشبختانه فیلمبرداری طبق برنامه پیش می‌رود و شهاب حسینی هم بسیار منظم و مسلط کارش را جلو می‌برد تا جایی که من معتقدم اگر بازیگری را به صورت حرفه‌ای ادامه نمی‌داد قطعا یکی از کارگردانان مطرح سینمای ما بود.»

او ادامه داد: «شهاب بسیار به این فیلمنامه علاقه‌مند بود و بسیار درگیر کار شده بود و دوست داشت اولین تجربه فیلمسازی‌اش را با این فیلمنامه آغاز کند که در ‌‌نهایت فیلمنامه به او واگذار شد. او این روز‌ها درگیر پیش‌تولید ساخت این فیلم شده و من هم به عنوان یک دوست در کنارش خواهم بود.»
 «طبقه وسط» طنزی فلسفی درباره نویسنده‌ای است که در طبقه میانی ساختمانی سه طبقه ساکن می‌شود و اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
‫شهاب حسینی، بازیگر فیلم ایرانی- انگلیسی می شود‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور خانم بازیگر و شهاب حسینی در یک فیلم


فیلمبرداری فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی در شمال و کرمان به پایان رسید و گروه در تهران کار را دنبال می‌کند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی در شمال و کرمان به پایان رسید و گروه در تهران کار را دنبال می‌کند.

 فیلمبرداری این فیلم از نیمه گذشته و هم‌اکنون گروه در بیمارستانی حوالی بلوار ارتش کار را دنبال می‌کنند.

تمام بازیگران نیز جلوی دوربین رفته‌اند. صحنه‌ای از «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» در شمال کشور باقی مانده که به دلیل شرایط آب و هوایی بعد از اتمام کار در تهران، فیلمبرداری می‌شود.



آنا نعمتی

شهاب حسینی، آنا نعمتی، حمیدرضا پگاه، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل‌پور و هانیه غلامی در «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم مضمون اجتماعی دارد و درباره پیوند اعضا است. در خلاصه داستان «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» آمده است: لیلا یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق‌اش رضایت بگیرد، اما...



شهاب حسینی

برخی عوامل تولید «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» عبارتند از فیلمنامه: منوچهر هادی و سعید دولتخانی، کارگردان: منوچهر هادی، تهیه‌کننده: فرشته مهدی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: ژاله زکی‌زاده، صدابردار: محمود خرسند، مدیر تولید: نادر مهدی‌پور، جلوه‌های ویژه: عباس شوقی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، دستیار اول و برنامه ریز: مجید موثق و عکاس: آرش صادقی.



آنا نعمتی و حمیدرضا پگاه

منوچهر هادی پیش از این ساخت فیلم سینمایی «قرنطینه» را برعهده داشته و «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» دومین فیلم بلند سینمایی اوست.

هادی فیلم‌های تلویزیونی چون «پاپوش»، «روستای مرزی»، «بلند‌ترین شب سال»، «چشم‌هایش» و... را هم ساخته است.

منبع: خبرآنلاین