فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حضور رضا صادقی و مازیار فلاحی در آلبومهای آینده احسان خواجه امیری





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حضور رضا صادقی و مازیار فلاحی در آلبومهای آینده احسان خواجه امیری

آلبوم جدید احسان خواجه امیری «عاشقانه ها» نام دارد که کمتراز دو هفته دیگر به بازار موسیقی می آید.

احسان خواجه امیری خواننده دوست داشتنی موسیقی پاپ که تا به امروز توانسته آلبوم های موفق و اجراهای خوبی داشته باشد در سال جدید تصمیم دارد «عاشقانه ها» را به هوادارنش تقدیم کند. این خواننده چندی پیش اجرای خوبی را در نروژ برگزار کرد و تصمیم دارد این بار  برای دوستداران احسان در تهران به روی صحنه برود.

زایا سلیمان، رهبر ارکستراحسان خواجه امیری درباره اجراهای جدید احسان گفت: به یاری خدا تصمیم داریم اوایل آبان ماه کنسرتی را در برج میلاد برگزار کنیم اما تاریخ اجرا مشخص نشده است.وی افزود: این برنامه بعد از کنسرت های استرالیا،آلمان و لندن اجرا خواهد شد.

سلیمان اظهار داشت: دراجرای تهران 4 نفر نوازنده جدید خواهیم داشت که شامل سازهای بوزوکی ، گیتار آکوستیک، ترومپت، پرکاشن و تنبک می باشد.

وی درباره حضور اعضای ارکستر در کنسرت های خارج از ایران گفت: در کنسرت استرالیا آقای بهادر زاده(نوازنده کیبورد) و نوازنده نی و ویلون حضور خواهند داشت، در کنسرت لندن هومن نامداری حضور دارد و به علت محدودیت اخذ ویزا نوازنده نی شرکت نمی کند در برنامه آلمان علاوه بر افراد نامبرده شد آقای امامی و آقای هزارخانی نیز حضور دارند.

رهبر ارکستر احسان خواجه امیری درباره آلبوم جدید این خواننده اظهار داشت: آلبوم جدید احسان خواجه امیری «عاشقانه ها» نام دارد که کمتراز دو هفته دیگر به بازارموسیقی می آید.وی افزود: این آلبوم 10 قطعه دارد و سبک آن تقریبا شبیه آلبوم «سلام آخر» می باشد. بیشتر قطعات این آلبوم را آقای هومن نامداری تنظیم کرده است البته علاوه بر ایشان سیروان خسروی نیز در تنظیمات این آلبوم با ما همکاری داشته است. همچنین ملودی سازی این کار با همکاری علیرضا افکاری بوده است و ترانه سرای آن روزبه بمانی می باشد.

زایا سلیمان درباره حضور خواننده میهمان در آلبوم گفت: در حال حاضر تقریبا یک سال از ضبط و جمع آوری این آلبوم گذشته است و نزدیک به انتشار است دیگر هم نمی شود کاری کرد اما انشاالله در یک تک ترک یا در آلبوم بعدی احسان حتما یک خواننده میهمان حضور خواهد داشت.

وی درباره خوانندگان میهمان و پیشنهادی اظهار داشت: در این باره نظرات مختلف است اما بیشتر نظرات مبنی بر همکاری با مازیار فلاحی و رضا صادقی است.سلیمان تصریح کرد: البته ناگفته نماند آقای بهادرزاده نوازنده کیبورد گروه که جزو خواننده های برتر سال 86 موسیقی معرفی شده اند نیز جزو الویت های خواننده میهمان می باشند منتهی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.این رهبر ارکستر در پایان افزود: برای انتخاب یک خواننده میهمان اول باید ترانه انتخاب شود تا ببینیم متن به صدای کدام خواننده نزدیک تر است./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
کنسرت احسان خواجه امیری احسان خواجه امیری نواختن پیانو موسیقی ایران (دلاس )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان خواجه امیری و مازیار فلاحی، «نیما وارسته» را بدرقه کردند+ تصاویر



اخبار فرهنگی - احسان خواجه امیری و مازیار فلاحی، «نیما وارسته» را بدرقه کردند+ تصاویر

در ادامه تصاویری از مراسم یادبود زنده یاد نیما وارسته را میبینیم...

مراسم یادبود زنده یاد در مسجد نور تهران واقع در خیابان فاطمی تهران نزدیک به استودیوی شخصی وی برگزار شد. در این مراسم عده زیادی از هنرمندان و اهالی موسیقی پاپ برای ابراز همدردی حضور پیدا کردند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم نیما وارسته

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم نیما وارسته

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم نیما وارسته

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم نیما وارسته

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم نیما وارسته

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم نیما وارسته

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم نیما وارسته

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم نیما وارسته

 مراسم یادبود نیما وارسته

اخبار فرهنگی - موسیقی ما