فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حضور دوقلوهای جنیفر لوپز روی صحنه اجرا +عکس



حضور دوقلوهای جنیفر لوپز روی صحنه اجرا +عکس

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: حضور دوقلوهای جنیفر لوپز روی صحنه اجرا فضای سالن را رومانتیک کرد.

بنابر تاکید های پیاپی "جنیفر لوپز" خواننده مشهور 43 ساله ، این دوقلوهای 4 ساله "مکس " و "امی" همه زندگی او هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

دوقلوها در اجرای زنده ای که مادرشان در شهر "سن ژوآن" در پرتوریکو داشت با شاخه های گل روی سن رفته و به او پیوستند.جنیفر لوپز که در حال اجرای ترانه بود و نامزد جدید و معروفش "کاسپر اسمارت" نیز همراه او روی صحنه و درمیان گروه رقصنده قرار داشت با دیدن دوقلوها که شاخه گل بر دست به سوی او می آمدند هیجانزده و خوشحال شد.

این خانواده خوشحال روی سن به هم پیوستند و "جنیفر لوپز" در حالیکه دوقلوها را در آغوش داشت به همراه آنان برای هوادارانش که تحت تاثیر این صحنه قرار داشتند دست تکان داد.او حتی جمعه گذشته یک اجرای دو نفره بسیار زیبا به همراه همسر سابقش مارک آنتونی داشت که آنها را سوژه داغ رسانه های خبری در غرب کرد.

او اخیرا در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرده بود رابطه اش با کاسپر باعث شده است او به معجزه عشق ایمان بیاورد.این آخرین اجرای او از تور معروف دوردنیای وی بود که در چندین کشور مختلف اجرا شد./پرداد


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد متفاوت دوقلوهای جنیفر لوپز +عکس


مکس " و " اما" نام دوقلوهای پنج ساله جنیفر لوپز از همسر سابقش مارک آنتونی هستند.

روزگار نو:  مکس " و " امی" نام دوقلوهای پنج ساله جنیفر لوپز از همسر سابقش مارک آنتونی هستند.

خواننده مشهور هالیوود با تمام مشغله های کاریش سعی کرد که یک تولد متفاوت برای دوقلوهایش که حاصل ازدواج 7 ساله او با مارک آنتونی هستند بگیرد.

جنیفر لوپز 43 ساله در روز گذشته تصویری از کیک های کوچکی که خود برای سالروز تولد دوقلوهایش پخته و تزئین کرده بود تا آنها به مدرسه ببرند در صفحه توئیتر برای هواداران به نمایش گذاشت و با این کار نشان داد که در خانه داری نیز حرفهایی برای گفتن دارد.

علاوه بر آن او روز جمعه همراه با نامزدش "مکس " و " اما"را به یک مرکز خرید در لس آنجلس برد و برای آنها اسباب بازیهایی خرید.