فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حضور «تام كروز» و «جان تراولتا» در مراسم بازگشایی كلیسای سانتیولوژی +تصاویر



كلیسای سانتیولوژی , تام كروز , سینمای هالیوود

حضور «تام كروز» و «جان تراولتا» در مراسم بازگشایی كلیسای سانتیولوژی +تصاویر

«تراولتا» و «كروز» كه گفته می شود از مطرح ترین چهره های حاضر در فرقه سانتیولوژی هستند ، با حضور در این مراسم به جمع هزاران عضو این كلیسا پیوستند.

ستارگان معروف سینمای هالیوود همچون «تام كروز» و «جان تراولتا» در مراسم بازگشایی بزرگترین كلیسای ساینتولوژی «سوپر پاور» حاضر شدند.

 

«تراولتا» و «كروز» كه گفته می شود از مطرح ترین چهره های حاضر در فرقه ساینتولوژی هستند ، با حضور در این مراسم به جمع هزاران عضو این كلیسا پیوستند. 6 هزار نفر از حامیان این فرقه در این مراسم حاضر شدند.

 

كلیسای «سوپر پاور» فرقه سانتیولوژی در «كلیر واتر» فلوریدا در مساحتی به وسعت3 هزار مترمربع و با بودجه 145 میلیون دلاری بنا شده است. این بنا از 15 سال گذشته در دست ساخت بوده است .

 

«سانتیولوژی» فرقه ای است كه برای اولین بار در دهه 1960 توسط «ال ران هابارد» پایه گذاری شد.
عضویت تام کروز در کلیسای ساینتولوژی به سال ۱۹۸۶ باز می‌گردد و کیتی هلمز نیز پیش از ازدواج به این فرقه که در برخی کشورها از جمله آمریکا مذهب به شمار می‌رود، پیوسته بود؛ هرچند گفته می‌شود او در سال‌های اخیر بر خلاف همسرش که عضو فعال ساینتولوژی به شمار می‌رود، از این فرقه فاصله گرفته بود. گفته می شود یكی از دلایل جدایی «كیتی هلمز» از«تام كروز» عقاید این فرقه كه به گونه ای در تضاد با دستورات دین مسیحیت است ، بود.

 

ساینتولوژی این عقیده را تقویت می‌نماید که انسان‌ها ارواحی فناناپذیرند که اتصال با اصل خود را گم کرده‌اند. در این راستا انسان می‌بایست با هوشیاری کامل تمامی تجربه‌های تلخ زندگی خود را مرور کرده و به یاد آورد تا از آن‌ها گذر کرده به سرچشمهٔ حیاتی خود نزدیک تر گردد.

 

ساینتولوژیست‌های سابق که از این فرقه کنار کشیده‌اند، آن را گونه‌ای از "شستشوی مغزی" لقب می‌دهند که برای هدفش میلیون‌ها و شاید میلیارد‌ها دلار در اختیار دارد. ابزار مهم رسیدن به هدف نیز که ایجاد "یک دمکراسی حقیقی" روی کره زمین خوانده می‌شود، سازمان اطلاعاتی و امنیتی ساینتولوژی به نام OSA (مخفف "دفتر روابط ویژه" به زبان انگلیسی) است.

 

منابع آگاه می‌گویند این سازمان که بازوی مهم و اصلی ساینتولوژی تلقی می‌شود، هفتگی بودجه‌ای بالغ بر ۱۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند و وظیفه‌ی اصلی‌اش تحت نظر گرفتن دائمی مخالفان، افرادی که از فرقه خارج ‌شده‌اند، روزنامه‌نگاران و منتقدانی است که برای از بین بردن ساینتولوژی تلاش می‌کنند.

 

ساینتولوژی در برخی کشورها به طور رسمی مذهب شمرده می‌شود. برخی از این کشورها بدین قرارند: آفریقای جنوبی، استرالیا، ایالات متحده آمریکا، هندوستان، مکزیک، نیوزیلند، پرتغال، سوئیس، تایوان، تانزانیا، ونزوئلا، زیمبابوه.

 

كلیسای سانتیولوژی , تام كروز , سینمای هالیوود

 

كلیسای سانتیولوژی , تام كروز , سینمای هالیوود

 

كلیسای سانتیولوژی , تام كروز , سینمای هالیوود


منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
‫ستاره هایی که شبیه محمدرضا گلزار یک دختر ازشان خواستگاری کرد تام کروز، الولیس بریسلی و جان تراولتا؛‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه های حضور احمدی نژاد در مراسم تشییع چاوز(+تصاویر)



حاشیه های حضور احمدی نژاد در مراسم تشییع چاوز(+عکس)

احمدی نژاد به همراه بیش از 30 رهبر دیگر از کشورهای مختلف در مراسم روز گذشته تشییع چاوز حضور یافتند. این عکس دیدار احمدی نژاد با مادر چاوز را در حاشیه مراسم روز گذشته نشان می دهد. او در حالی که می گرید در حال ادای تسلیت به مادر چاوز است.

حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع هوگو چاوز ،رییس جمهور فقید ونزوئلا مورد توجه رسانه های جهانی قرار گرفت.

به گزارش عصر ایران رسانه های مختلف جهان با انتشار عکس ها و فیلم حضور احمدی نژاد در این مراسم، به اشک های احمدی نژاد و تاثر او از مرگ یکی از نزدیک ترین همتایان خود را مورد توجه قرار دادند.

احمدی نژاد به همراه بیش از 30 رهبر دیگر از کشورهای مختلف در مراسم روز گذشته تشییع چاوز حضور یافتند.

احمدی نژاد ، در این مراسم ، شال مشکی به نشانه عزا بر گردن انداخته بود. او دوبار بر تابوت چاوز بوسه زد.

عکس زیر دیدار احمدی نژاد با مادر چاوز را در حاشیه مراسم روز گذشته نشان می دهد.احمدی نژاد در حالی که می گرید در حال ادای تسلیت به مادر چاوز است. کمی آن سوتر ، حجه الاسلام میرتاج الدینی معاون رئیس جمهور در امور اجرای قانون اساسی دیده می شود.

احمدی نژاد و مادر چاوز

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ادای احترام رائول کاسترو ، رئیس جمهور کوبا بر سر تابوت چاوز

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب