فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حساب سر انگشتی ثروت «شاهرخ خان» پادشاه بالیوود +تصاویر



اخبار فرهنگی - حساب سر انگشتی ثروت «شاهرخ خان» پادشاه بالیوود +تصاویر

با ثروت 540 میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای شاهرخ خان كم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام كروز و برد پیت بیشتر است.

«شاهرخ خان» یكی از بازیگران محبوب و شناخته شده در بالیوود است كه اخیرا عنوان «پادشاه بالیوود» را از آن خود كرده است. هر چند این عنوان به خاطر حضور او در فیلمهای مطرح هندی به او داده شده ولی وی با ثروت 540 میلیون دلاری عنوان پادشاه بالیوود برای او كم هم است. ثروت او حتی از ستارگان بزرگ هالیوود همچون تام كروز و برد پیت بیشتر است.

او دوم نوامبر 1965 در مركز پرستاری تالوار در دهلی نو متولد شد. فعالیت سینمایی خود را از اواخر سال 1980 آغاز كرد اولین فیلم او یک کار تلویزیونی با نام آنی جیوس ایت توس آنس این ویچ بود. او با بازی در بیش از 70 فیلم هندی بعد از «آمیتا باچان» و «كاپورها» یكی از بزرگترین ستارگان سینمای هند معرفی می شود. خان سال 1991 با چیبر گوری ازدواج كرد و در حال حاضر دو فرزند دارد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

 البته حرفه او منحصر به بازیگری و اجرای برنامه زنده در تلویزیون نیست بلكه او سرمایه گذار بزرگی هم است كه تقریبا بیشتر سرمایه خود را در بخش سرگرمی سرمایه گذاری كرده است . او مالك دو استودیوی فیلمسازی «دریمز» و «ردچیل» است كه بیش از 200میلیون دلار درآن سرمایه گذاری كرده است. یك تیم ورزشی كریكت دارد و چندین خانه ، عمارت و املاك و مستغلات در كشورهای مختلف . به بخشی از ثروت شاهرخ خان در گزارش زیر توجه كنید .

خانه چند هزار متری شاهرخ خان در بمبئی كه (Mannat) نام دارد 6 طبقه دارد و گذشته از چندین اتاق ، دفتر ، كتابخانه ، ورزشگاه خصوصی و استخر پنجره هایی ضد گلوله هم دارد كه از آلمان آورده است. این عمارت به سبك ایتالیایی بنا شده و همسرش هر اتاق را به یك شكل طراحی كرده است.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

  گفته می شود ارزش كلكسیون اتومبیلهای لوكس «شاهرخ خان» به 50 میلیون دلار می رسد ، او چندین خودروی لوكس دارد كه از میان آنها بی ام دابلیو مدل SRK سری 7 ، بی ام دابیلو كانورتیبل ،‌آئودی A6 ، رولز رویس فانتوم كوپه ، بنتلی كانتینتال جی تی ، میتسوبیشی پاجرو و لندكروز مدلهای محبوب او هستند.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

 بنیاد خیریه «یك آرزو  كن»
او فرد خیری است و با تأسیس بنیاد خیریه «یك آرزو كن» سعی در برآورده كردن آرزوهای كوچك دارد.

 اخبار,اخبار فرهنگی,شاهرخ خان,عکس شاهرخ خان

برندهای مورد نظر او بلك بری ، تگ هوئر و لویی ویتون است.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر


ویدیو مرتبط :
عکس هایی جدید از شاه بالیوود شاهرخ خان.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاهرخ خان، گلزار را به منزلش دعوت کرد +(تصاویر)



محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران که برای حضور در پروژه ى سینمایى " سلام بمبئی " به هندوستان سفر کرده، مهمان شاهرخ خان، مطرح ترین بازیگر سینمای بالیوود و پردرآمدترین بازیگر سینماى جهان بود.

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,محمدرضا گلزاروشاهرخ  خان

 
شاهرخ خان با دعوت از گلزار به منزل شخصی خود در شهر بمبئی، ضمن استقبال از وی، ورود او را به سینمای بالیوود خوش آمد گفت.

 محمدرضا گلزار نیز با تمجید از جایگاه مردمی این بازیگر مسلمان در جهان، كتاب "گنجینه آثار ایران" را به شاهرخ خان تقدیم و ضمن ابراز تعصب همیشگی ملى و ایرانى خود ، از وى برای دیدار از كشور و سینمای ایران دعوت بعمل آورد.
 

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,محمدرضا گلزاروشاهرخ  خان


سلام بمبئی، نام فیلمی است که محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران  با همراهى ستارگان  بالیوود بعنوان اولین تجربه مشترك سینماى ایران و هند ، هفته گذشته كلید خورده است.

 اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی,محمدرضا گلزاروشاهرخ  خان


 اخبار فرهنگی -  باشگاه خبرنگاران