فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حاشیه‌سازی‌ها پای همسر یک بازیگر را به میان آورد/این بازیگر «پایتخت» هیچ صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امیر جعفری همسر ریما رامین‌فر با نگارش متنی در اینستاگرام تاکید کرد، این بازیگر سریال «پایتخت» هیچ صفحه‌ای در این فضا ندارد.

یکی از دردسرهای بازیگران و چهره‌های شناخته شده در فضاهای مجازی راه افتادن صفحه‌هایی به نام آنان است. این صفحات در حالی فعالیت می‌کنند که هنرمند مورد نظر اصلا نظارت بر آن ندارد. رامین‌فر یکی از بازیگرانی است که به تازگی با چنین مشکلی روبرو شده است. همسر این بازیگر امیر جعفری با نوشتن متنی در اینستاگرام اعلام کرد رامین‌فر هیچ صفحه‌ای در این فضا ندارد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امیر جعفری با انتشار این عکس در اینستاگرام نوشت: «دوستان عزیز، ریما رامین‌فر، همسر بنده هیچگونه فعالیت و صفحه‌ای در اینستاگران ندارن و همچنین فن پیج‌های موجود هم یر نظر ایشان نیست و مورد تایید نیست.»

رامین‌فر از بازیگران سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم است و در این سریال نقش شخصیت هما، همسر نقی معمولی را بازی می‌کند.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
صفحه اینستاگرام بازیگر زن سینمای ایران هک شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صفحه اینستاگرام خانم بازیگر را هک کردند!!



اخبار,اخبار فرهنگی,گلاره عباسی

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون ایران گفت : هیچ اطلاعی از مطلبی که در صفحه‌ی من هک شده و شما عزیزان را تگ کرده ندارم.

ماجرای هک شدن اینستاگرام گلاره عباسی
گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون ایران سر صحنه‌ی فیلمبرداری سریال «شهرزاد» بود که خبر هک شدن صفحه‌ی اینستاگرامش را شنید.
او بلافاصله متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا دنبال کنندگان این صفحه متوجه شوند، مطلبی که از طرف او ارسال‌شده و دنبال کنندگانش را هم تگ کرده هیچ ارتباط به او ندارد.
این البته نخستین باری نیست که صفحه یک بازیگر در دنیای مجازی هک می‌شود و هکرها مطلبی را از طرف او برای دیگران می‌فرستند.
عباسی نوشته: «دوستان عزیز و همراهان دوست‌داشتنی، من الان سر پروژه‌ی «شهرزاد» و در شهرک سینمایی هستم و دسترسی به اینترنت اینجا سخت است و هیچ اطلاعی از مطلبی که در صفحه‌ی من هک شده و شما عزیزان را تگ کرده ندارم. حضور شما همیشه باعث افتخار من بوده و من همیشه چشم‌انتظار کامنت‌های شما و انرژی‌های خوب شما بوده‌ام. متوجه دشمنی و آزار دوستانی که دست به حرکات این‌گونه می‌زنند، نمی‌شوم و نمی‌دانم چرا این حرکت صورت گرفت.»


حدود یک ساعت بعد لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون هم این مطلب را منتشر کرد: «بی‌اخلاقی در فضاى مجازى...الآن مطلع شدم كه صفحه دوست عزیزم خانم گلاره عباسى هك شده و از طرف ایشان مطالبى ناشایست براى هوادارانش ارسال‌شده...از همه دوستانى كه در این مدت همراه او بودید می‌خواهم كه كمى صبور باشید...زمان همه‌چیز را آشكار می‌کند.»
در ادامه این مطلب گلاره عباسی ویدیویی شخصی را از خود در اینساگرام منتشر کرد و با ابراز نگرانی از هک شدن صفحه اش گفت به دنبال کسانی است که دستی در پشت پرده این حرکت دارند.
اخبار فرهنگی و هنری - خبر آنلاین