فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنیفر انیستون یک بازیگر مغرور و متکبر است!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جنیفر انیستون یک بازیگر مغرور و متکبر است!

بنا به گزارشات رسیده ، رفتار جنیفر انیستون در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیدش بسیار متکبرانه است.

منابع خبری می گویند ، این ستاره مشهور هالیوود در طول فیلمبرداری پروژه المور لئونارد که هنوز نام آن مشخص نشده است ، خودش را از دیگر عوامل و بازیگران فیلم کاملا" جدا می کند و از آنها فاصله می گیرد.

جنیفر انیستون که اخیرا" با جاستین تروکس نامزد کرده در طول چند هفته گذشته مشغول فیلمبرداری این پروژه در کانکتیکات بود و چند نفر از کسانی که در صحنه فیلمبرداری حاضر بودند ادعا می کنند که وقتی دوربین ها خاموش بود و عوامل مشغول استراحت بودند او خودش را از همه جدا می کرد و با هیچ کس معاشرت نمی کرد.

یک منبع خبری گفت:" هر روز وقتی زمان خوردن ناهار فرار می رسید همه بازیگران و عوامل دیگر فیلم همراه یکدیگر به یک رستوران می رفتند و همه باهم دور یک میز می نشستند و غذا می خوردند.»

« تنها کسی که با بقیه غذا نمی خورد ، جنیفر بود. او خیلی سریع غذایش را می گرفت و رستوران را ترک می کرد.»

« همه بازیگران فیلم در طول روزهای فیلمبرداری برای رفتن به رستوران همراه بقیه عوامل سوار ون های معمولی می شدند اما جنیفر سوار ماشین لوکس و تجملاتی خودش می شد . »

«و با اینکه تریلر خصوصی مایلها با صحنه فیلمبرداری و رستوران فاصله داشت ، اما او هر روز برای خوردن نهار به آنجا می رفت تا به تنهایی و به دور از بقیه عوامل نهار بخورد.»

« او با رفتارش به همه نشان میداد که اصلا" دوست ندارد کسی به او نزدیک شود.»/پرتال آفتاب

 


ویدیو مرتبط :
جاستین تیمبرلیک و جنیفر انیستون در برنامه الن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عطر جدید جنیفر انیستون فروش خوبی نداشت



 

 عطر جدید جنیفر انیستون فروش خوبی نداشت

 

بنا به گزارشهای رسیده ، کمبود تبلیغات باعث شده است این محصول شانس خود برای یک فروش خوب را از دست بدهد . یک منبع خبری به مجله بریتین نو گفت:" جن عطرش را انتخاب کرد اما برای فروش این محصول تبلیغ نکرد."

" هیچ کس نمی دانست کجا می تواند این عطر را خریداری کند و حالا دیگر برای کسی جذابیت ندارد."

"کسانی که از این عطر حمایت می کردند نا امید شدند .آنها نمی توانند بفهمند چرا هیچ کس دلش نمی خواهد بوی جنیفر را بدهد؟"

"بیشتر بازاریابان معتقدند عطر جنیفر بوی طبیعت و تمیزی می دهد و این خلاف میل کسانی است که عطر می خرند ، آنها عطر میخرند تا بوی متفاوت بدهند .شاید به همین دلیل است که فروش این عطر موفق نبوده است."مترجم: فرشته مشاور... /showbizspy