فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جعفر پناهی به ۶ سال حبس و ۲۰ سال محرومیت از ساخت فیلم محكوم شد



 

 جعفر پناهی به ۶ سال حبس و ۲۰ سال محرومیت از ساخت فیلم محكوم شد title=

 

جعفر پناهی" كارگردان سینما به شش سال حبس تعزیری و ۲۰ سال محرومیت از ساختن فیلم، نوشتن هر نوع فیلمنامه و مسافرت به خارج از كشور و "محمد رسول اف" دیگر كارگردان سینمای ایران نیز به شش سال حبس تعزیری محكوم شد.

 

فریده غیرت، وكیل مدافع جعفر پناهی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص حكم صادره از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب در مورد جعفر پناهی اظهار كرد: این حكم روز ۲۷ آذر ماه به من و موكلم ابلاغ شد كه متاسفانه بسیار سنگین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آقای پناهی به اتهام اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام به شش سال حبس تعزیری و به عنوان تتمیم مجازات به ۲۰ سال محرومیت از حقوق اجتماعی شامل ساختن فیلم، نوشتن هر نوع فیلمنامه، مسافرت به خارج از كشور و مصاحبه با رسانه ها و مطبوعات داخلی و خارجی محكوم شده است.

غیرت تاكید كرد: قطعا در مهلت مقرر به حكم صادره اعتراض و تقاضای تجدیدنظر خواهیم كرد.

به گزارش ایسنا، هم چنین حكم محكومیت «محمد رسول اف» مبنی بر شش سال حبس تعزیری به اتهام اجتماع و تبانی و تبلیغ علیه نظام صادر شده است.

میرزازاده وكیل مدافع رسول اف نیز با تائید صدور حكم محكومیت موكلش از سوی دادگاه بدوی به خبرنگار ایسنا گفت: به رای صادره در مهلت مقرر اعتراض خواهیم كرد.

وی افزود: در حال حاضر آقای رسول اف فیلمی در دست ساخت دارد كه در مرحله اخذ مجوز از وزارت ارشاد است.... / خبرگزارى ایسنا



ویدیو مرتبط :
۲۰ سال حبس برای محمد مرسی + بازخوردها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای «نسرین ستوده» صادر شد ؛ ۱۱ سال حبس تعزیری، ۲۰ سال محرومیت از وكالت و خروج از كشور



 

رای «نسرین ستوده» صادر شد ؛ ۱۱ سال حبس تعزیری، ۲۰ سال محرومیت از وكالت و خروج از كشور

 

یكی از وكلای مدافع «نسرین ستوده» از صدور ۱۱ سال حبس تعزیری و ۲۰ سال محرومیت از شغل وكالت و خروج از كشور برای موكلش خبر داد.

 

نسرین غنوی در گفت وگو با ایسنا، گفت: «نسرین ستوده» از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یك سال حبس، به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت كشور به ۵ سال حبس و به اتهام عضویت در گروهك غیرقانونی كانون مدافعان حقوق بشر به ۵ سال حبس محكوم شده است.

به گفته غنوی، «ستوده» همچنین به ۲۰ سال محرومیت از شغل وكالت و ۲۰ سال ممنوعیت خروج از كشور محكوم شده كه بعد از تحمل مدت حبس اعمال می شود.

وی خاطرنشان كرد: مطمئنا به این رای اعتراض می كنیم.

بر اساس این گزارش، نسرین ستوده وكیل دادگستری است كه از شهریور ۸۹ در بازداشت به سر می برد.../خبرگزارى ایسنا