فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جذاب ترین زن جهان توسط مجله زیبایی معرفی شد + عکس



جذاب ترین زن جهان توسط مجله زیبایی معرفی شد + عکس
میلا کانیس هنرپیشه مطرح و سرشناس هالیوودی توانست عنوان جذاب ترین زن دنیا را به خود اختصاص دهد.البته گفتنی است این عنوان توسط یک مجله زیبایی به این هنرپیشه 33 ساله داده شد. او این روزها اوقات خوشی در کنار اشتون کاچر معروف که زمانی شوهر عاشق پیشه "دمی مور" بود دارد.میلا در حالیکه هیچ آرایشی بر چهره نداشت در کنار معشوق جدیدش "اشتون کاچر" برای شام و گردش به خارج از شهر می رفتند گه سوژه عکاسان شدند.

هالیوود,جذاب ترین زن جهان,میلا کانیس


اشتون کاچر 34 ساله که قلب "دمی مور" 46 ساله را به سختی شکسته است و در آستانه ششمین سالگرد ازدواجشان با یک خیانت از او جدا شد از این انتخاب راضی به نظر میرسد.به گزارش پارس ناز این زوج سالها پیش در یک سریال تلویزیونی با هم همبازی بودند و بعد از جدایی جنجالی اشتون کاچر از دمی مور رابطه آنها آغاز شد.

هالیوود,جذاب ترین زن جهان,میلا کانیس

 
اخیرا تصویری از بدن برهنه "میلا کانیس" روی جلد یک مجله مد مردانه به چاپ رسید که سیل انتقادات را در پی داشت.اما او از این کار راضی به نظر میرسد و در مقابل این انتقادات گفته است نگاهها باید تغییر کند او از آنچه هست راضی است و اجازه نمیدهد کسی با حرفهایش چیزی را به او تحمیل کند.

هالیوود,جذاب ترین زن جهان,میلا کانیس

 

هالیوود,جذاب ترین زن جهان,میلا کانیسی

 

هالیوود,جذاب ترین زن جهان,میلا کانیسی

 

  منبع: پارس ناز


ویدیو مرتبط :
‫ستاره های زن هالیوودی و اثبات زیبایی چهره خود بدون گریم (عکس)‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب زیباترین زن جهان توسط مجله پیپل +عکس



بیوگرافی گوئینت پالترو, زیباترین زن جهان

"گوئینت پالترو" ۴۰ ساله که این روزها مرد آهنی ۳ را در اکران دارد از سوی مجله پیپل به عنوان زیبا ترین زن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شده است. وی در سال ۱۹۹۷ برنده جایزه بهترین بازیگر زن اسکار را برای بازی در فیلم "شکسپیر عاشق" را از آن خود کرد.

بیوگرافی:
"گوئینت پالترو" که با بازی در فیلم‌های هفت (۱۹۹۵)، اِما (۱۹۹۶) و درهای کشویی (۱۹۹۸) مسیر موفقی را در بازیگری و صنعت سینما آغاز کرد با ایفای نقش در فیلم "شکسپیر عاشق" جایزه اسکار و گولدن گلوب را برایش به ارمغان آورد. پالترو در فیلمهای دیگری چون "آقای ریپلی بااستعداد" (۱۹۹۹)، "هال سطحی‌نگر" (۲۰۰۱) و "اثباتگ" (۲۰۰۵) نیز به ایفای نقش پرداخت. او در فیلمهای پرخرج «مرد آهنی» (۲۰۰۸) و دنباله آن «مرد آهنی ۲» (۲۰۱۰) نیز بازی کرده است.

پدر گوئینت پالترو (بروس پالترو) کارگردان سینما و برنامه‌های تلویزیونی بود که اصلیت او به یهودیان اشکنازی روسیه میرسید و بلیت دانر مادر او، هنرپیشه فیلمهای سینمایی است که اجداد او، آلمان های مهاجر ایالت پنسیلوانیا بودند.

پالترو از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ با برد پیت رابطه داشت و مدتی نامزد او بود.[۱] او در ۵ دسامبر ۲۰۰۳ در یک هتل در جنوب کالیفرنیا مخفیانه با کریس مارتین، خواننده بریتانیایی گروه کلدپلی ازدواج‌کرد. آنان در پشت‌صحنه کنسرت با هم آشنا شده‌بودند.
منبع:pardad.ir