فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جایزه كتاب دیجیتال فرانسه اهدا می شود



 

    جایزه كتاب دیجیتال فرانسه اهدا می شود

.

به نقل از روابط عمومی نهاد كتابخانه های عمومی، كمپانی سونی، فروشنده عمده كتابخوان های دیجیتال در فرانسه، از طریق سایت آثار دیجیتال خود را به نام حلقه خوانندگان همراه با روزنامه اكسپرس فرهنگی و مجله ادبی لیر، ۲۵ نوامبر ۴ آذرماه نخستین برنده جایزه كتاب دیجیتال فرانسه را اعلام می كنند.

برنار وربر، نویسنده فرانسوی، همراه با خوانندگان، هیات داوران جایزه ادبی كتاب دیجیتال را تشكیل داده و بهترین اثر ادبی را معرفی می كنند؛ ۱۰ نفر از خوانندگان به عنوان اعضای هیات داوران خواهند بود كه از بین خوانندگان صاحب نقدهای برتر كه نامه های تقاضای داوری جایزه امسال را تا پیش از ۳۰ اكتبر (۲۸مهر) به سركل ریدر (حلقه خوانندگان) ارسال كرده باشند، انتخاب می شوند.

پس از انتخاب هیات داوران، از ماه نوامبر آبان ماه خوانندگان سایت اطلاع رسانی سركل ریدر می توانند از رویدادهای روزانه هیات انتخاب جایزه كتاب دیجیتال فرانسه خبر آگاه شوند.


ویدیو مرتبط :
اهدا جایزه یونسکو به استاد شجریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دبیرخانه جایزه كتاب سال را اعلام کرد



 

 

دبیرخانه بیست و هفتمین جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی ایران، عناوین آثار راه یافته به مرحله دوم داوری‌ها را در رشته پزشكی در گروه علوم كاربردی، اعلام كرد. در این دوره ۱۸۷۲۲ اثر شركت داده شده‌اند. بخشی از این آثار را كتاب‌های برگزیده و شایسته تقدیر در جوایز كتاب فصل تشكیل می‌دهند.





در بیست و هفتمین جایزه كتاب سال و در رشته پزشكی، ۵ اثر مجوز حضور در مرحله دوم داوری‌ها را به دست آوردند.



بر اساس این گزارش، كتاب‌های «تاریخچه تكوین روان‌پزشكی نوین در ایران» تالیف هاواطون داویدیان، «بیماری‌های كلیه در كودكان(نفورلوژی)»، تالیف علی احمدزاده، «بیماری‌های قارچی و پاسخ‌های ایمنی» تالیف علی‌رضا خسروی، «جراحی كودكان» تالیف ولی‌الله محرابی و كتاب «سلول‌های بنیادی» (۴ جلدی) تالیف حسین بهاروند، به مرحله دوم داور‌ی‌ها راه یافتند.



بیست و ششمین جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با شانزدهمین جایزه جهانی كتاب سال، ۱۹ بهمن سال گذشته برگزیدگان خود را شناخت.



در آن دوره ۲۷ اثر برگزیده معرفی شدند و در شانزدهمین جایزه جهانی كتاب سال نیز ۳۲ نویسنده خارجی و نویسندگان ایرانی مقیم خارج از كشور، تجلیل شدند.