فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جانی دپ: شهرت لذت زندگی را از من گرفته است!



 

جانی دپ: شهرت لذت زندگی را از من گرفته است!

 

«جانی دپ»، بازیگر برنده اسکار هالیوود، گفت: پس از چند دهه فعالیت در عرصه سینما، هنوز نتوانسته‌ام با مقوله شهرت کنار بیایم و از زندگی‌ام لذت لازم را ببرم.

خبرگزاری فارس: جانی دپ: شهرت لذت زندگی را از من گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس، «جانی دپ» در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: با آنکه چند دهه از آغاز فعالیتم در عرصه سینما می‌گذرد، ولی هنوز نتوانسته‌ام با مقوله شهرت کنار بیایم و به آن عادت کنم.

«دپ» گفت: هیچگاه از اینکه زیر ذره بین مردم باشم احساس راحتی نکرده‌ام و نخواهم کرد، این در حالی است که بیش از نیمی عمرمم را در چنین شرایطی بوده‌ام.

«دپ» و خانواده‌اش هم‌اکنون زندگی‌اشان را در چهار خانه‌ای در چهار نقطه متفاوت دنیا دارند، سپری می‌کنند و او سعی می‌کند تا هر روز خود فرزندانش را به مدرسه ببرد در حالیکه مدعی است انسان چندان خونگرمی نیست و ترجیج می‌دهد که در حاشیه باشد.

این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه اخیر خود درباره فیلم «دزدان دریا کارائیب» نیز با انتقاد شدید از پاپارازی‌ها، گفت که حریم خصوصی زندگی به شدت مورد تجاوز این افراد و دوربین‌هایشان قرار گرفته است... /  farsnews.com


ویدیو مرتبط :
جانی دپ در برنامه جیمی کیمل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی زندگی جانی دپ را نابود کرد!


بنابر گزارشات و شایعات اخیر، آنجلینا جولی علت اصلی جدایی جانی دپ و همسرش ونسا پارادیس بود.

آفتاب: بنا بر گزارشات و شایعات اخیر، آنجلینا جولی علت اصلی جدایی جانی دپ و همسرش ونسا پارادیس بود.

برخی از منابع خبری ادعا می کنند که ونسا معتقد است جانی دپ و آنجلینا در طول مدت فیلمبرداری فیلم "توریست" به او و براد خیانت کرده اند و به همین دلیل این منابع خبری، آنجلینا جولی را علت اصلی از هم پاشیدن رابطه ۱۴ ساله و زندگی مشترک جانی دپ و همسرش می دانند.

یک منبع خبری گفت: "از ماه فوریه سال گذشته که آنجلینا و جانی همکاری خود در فیلم توریست را آغاز کردند، درگیری ها و اختلافات ونسا و جانی هم شروع شد و این موضوع اصلا" تصادفی نیست."



یکی از نزدیکان این زوج گفت: "ونسا از همان اول هم مخالف کارکردن جانی با آنجلینا بود. ونسا همیشه مطمئن بود که آنجلینا، براد پیت را از جنیفرانیستون دزدیده است و به همین دلیل احساس می کرد اینکار را با جانی هم انجام خواهد داد."

 در طول فیلمبرداری فیلم توریست، آنجلینا و جانی روابط بسیار نزدیک و خوبی با یکدیگر داشتند. به همین دلیل آنجلینا موجب اختلاف این زوج شد.

جانی دپ اخیرا" ادعا کرد، بخاطر شایعاتی که اخیرا" درباره روابط او و همسرش منتشر شده است قصد دارد امسال در مراسم اهدای جوایز اسکارحاضر نشود.

این بازیگر احساس می کند که اگر در این مراسم شرکت کند زندگی و روابط شخصی او و همسرش، ونساپارادیس بیشتر مورد توجه رسانه ها و مردم قرار می گیرد.

یکی از نزدیکان این بازیگر گفت: "جانی دپ احساس می کند که اگر دراین مراسم شرکت کند در هر صورت بازنده است. اگر همراه ونسا به این مراسم برود همه فکر می کنند که او فقط می خواهد ظاهرش را حفظ کند و به همه نشان دهد که او و همسرش مشکلی ندارند و اگر بدون ونسا در این مراسم شرکت کند شایعات بیشتری درباره زندگی شخصی آنها منتشر خواهدشد."

به همین دلیل جانی به احتمال زیاد در مراسم امسال اسکار شرکت نمی کند.