فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ثروت افسانه ای پولدارترین خواننده زن جهان دوباره خبرساز شد +عکس



همیشه شنیده میشود بیانسه خواننده محبوب 31 ساله امریکایی ثروتمندترین خواننده زن در دنیاست. او که مادر یک دختر است اخیرا تصویری از صندلی که برای دخترش تهیه کرده است در صفحه توئیترش قرار داد که همانند دیگر وسایل لوکس و گرانقیمت خریداری شده برای تنها دختر این زوج هنری ثروتمند خبرساز شد.

پولدارترین خواننده زن , تصاویر پولدارترین خواننده زن
او که اکنون درحال برگزاری تور اجرای زنده اش در شهرهای مختلف دنیاست به همراه همسرش در کوبا به سر میبرد، با انتشار این تصویر نشان داد که دخترش نیز در جایگاهی کنار وی قرار دارد و همواره وظیفه مادری اش را به خوبی اجرا خواهد کرد.
این خواننده که برنده 16 جایزه "گرمی" معتبرترین جایزه عرصه موسیقی است به محض قرار دادن این تصویر در توئیتر با بیش از 186 هزار بازدید روبرو شد.
طرح این صندلی که درمیان اهالی هنر به نام صندلی کارگردانی معروف است اگرچه ظاهر ساده ای دارد اما به دلیل تعلق به یک کارخانه نامدار سازنده قیمت بسیار بالایی داشته و در کنار اجناسی چون پستانک مزین به الماس، عروسک جواهر نشان ، وان حمام کریستال و دیگر اجناس لوکس متعلق به دختر او قرار گرفته است.
بیانسه در حال تهیه پنجمین آلبوم ترانه های خود است و به زودی آن را روانه بازار خواهد کرد..... /  pardad.ir

پولدارترین خواننده زن , تصاویر پولدارترین خواننده زن

پولدارترین خواننده زن , تصاویر پولدارترین خواننده زن

پولدارترین خواننده زن , تصاویر پولدارترین خواننده زن


ویدیو مرتبط :
‫10 تا از پولدارترین مردان جهان و میزان ثروت آنان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرایش جدید مبتذل ترین خواننده قرن دوباره خبرساز شد +عکس



"لیدی گاگا" خواننده 27 ساله و سرشناس هالیوودی که عنوان مبتذل ترین خواننده قرن را به خود اختصاص داده است باز هم سوژه جدیدی برای رسانه های هنری رقم زد. او این بار با آرایش عجیب صورتش بیشتر شبیه یک تابلوی نقاشی به نظر میرسدتا انسان .....!

 

آرایش لیدی گاکا, آرایش جدید لیدی گاگا


وی در جدیدترین تصویری که از خود به نمایش گذاشت چهره اش را کاملا به رنگ سفید نقاشی کرده و اطراف چشمها و دهانش رنگها با بی نظمی خاصی پاشیده شده اند و به این ترتیب صورت اوبه یک نقاشی سبک کوبیسم تبدیل شده است.


وی اخیرا مجبور شد برای انجام عمل جراحی در ناحیه کمرش تور اجرای زنده سراسری اش را لغو کند ، او که انتقادات شدیدی به خاطر افزایش وزنش می شنید در دوران نقاهت بعد از عمل جراحی دوباره به روزهای خوش جوانی اش بازگشته و به شدت وزن کم کرده است. او با انتشار این تصویر به هوادارانش اعلام کرده است که به زودی دوباره روی صحنه اجرا خواهد رفت و تور نیمه کاره اش را به پایان خواهند رساند.


این خواننده جوان هالیوودی به  دلیل لباسها و آرایشهای عجیبی که دارد به شهرت جهانی رسیده است و از نظر اخلاقی نیز فردی بی بند و بار و فاسد به شمار میرود و به همین دلیل بخش اعظم شهرتش را به خاطر منفور بودن در مجامع جهانی بدست آورده است. سال گذشته در کشورهای مسلمان نشین شرق آسیا تظاهرات زیادی به خاطر حضور این خواننده برپا شد و اکثر مردم دنیا از حضور وی در کشورشان ابراز نارضایتی می کنند.... /  pardad.ir