فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تهیه كننده سینما: اعتراض به داروی ها در جشنواره فیلم فجر حرفه ای نیست




تهیه كننده سینما: اعتراض به داروی ها در جشنواره فیلم فجر حرفه ای نیست

 

تهیه كننده فیلم سینمایی 'به كبودی یاس' اعتراض برخی از سینماگران به نحوه انتخاب آثار در بخش های 'مسابقه' و 'نوعی نگاه' جشنواره فیلم فجر را حرفه ای ندانست و بر پذیرش قوانین این رویداد هنری تاكید كرد.

'ابراهیم اصغری' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر یك رویداد اجتماعی، فرهنگی وهنری است و كسانی كه در این جشنواره حضور می یابند باید به قوانین آن احترام بگذارند.

تهیه كننده فیلم سینمایی شور شیرین تصریح كرد كه قوانین جشنواره فیلم فجر كاملا مشخص است و فیلمسازان در زمانی كه درخواست حضور فیلمشان را در این رویداد سینمایی ارائه می دهند این قوانین را می بینند.

وی یادآور شد: باید بپذیریم همه فیلمسازان خواسته هایی دارند و تلاش همه بر این است تا فیلمشان به رتبه ای قابل توجه در جشنواره فیلم فجر برسد.

به گفته اصغری، فیلمسازان با بالابردن كیفیت اثارشان می توانند حضور اثرشان را در بخش مسابقه ملی جشنواره فیلم فجر تضمین كنند.

وی درباره اعتراض برخی از سینماگران به حضور نیافتن در بخش مسابقه سینمای ایران گفت: نكته اصلی این است كه اگر فیلم این فیلمسازان در بخش مسابقه پذیرفته می شود این اعتراضات وجود نداشت. اعتراض به عدم پذیرش یك اثر سینمایی در بخش مسابقه هر جشنواره ای حرفه ای نیست و فیلمسازانی كه تجربه حضور در چند جشنواره بین المللی را دارند باید بیش از دیگر فیلمسازان این قاعده را رعایت كنند.

اصغری خاطر نشان كرد: به هر حال قوانین جشنواره فیلم فجر كاملا مشخص است و بهتر است بجای اعتراض به بررسی مشكلات موجود در یك اثر سینمایی بیشتر توجه كنیم.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 16 تا 26 بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود....../تحلیل:ایرنا


ویدیو مرتبط :
اعتراض در جشنواره فیلم فجر!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض همسر داوود رشیدی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر



 

سینما - احترام برومند در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به همراهی نکردن شوهرش برای حضور روی سن اعتراض کرد. به گزارش خبرآنلاین، وقتی داوود رشیدی برای تقدیر روی سن تالار وحدت حاضر شد، به دلیل تعدد پله های دکور، در پایین آمدن دچار مشکل شد.

محمدرضا شهیدی فر، مجری مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به کمک او رفت و وی را تا پشت تریبون همراهی کرد. بعد از تشویق های متوالی حضار، احترام برومند، همسر رشیدی که تمام مدت او را ایستاده تشویق کرد، گفت: پایین آمدن از این پله های زیاد برای فردی به سن و سال داوود رشیدی کار راحتی نیست و باید فردی را کنار او می گذاشتند تا در پایین آمدن او را همراهی می کرد.

شهیدی فر به خاطر این اتفاق تا پایان مراسم چند بار از برومند و رشیدی معذرت خواهی کرد.