فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تصویر كامل جودی پیكولت پرفروش ترین كتاب



 

 

«تصویر كامل» جودی پیكولت پرفروش ترین كتاب انگلیس شد

 

كتاب «تصویر كامل» نوشته «جودی پیكولت» برای نهمین هفته متوالی در صدر فهرست پرفروش ترین كتاب های  هفته انگلیس قرار گرفت.


فهرست ۵۰ كتاب پرفروش انگلیس در هفته گذشته بار دیگر با پیشتازی آثاری همراه بود كه بیش از یك دهه از انتشار آنان گذشته است.


براساس آمار منتشر شده، كتاب «تصویر كامل» نوشته «جودی پیكولت»، نویسنده ی ۴۴ ساله آمریكایی در هفته گذشته بیش از ۴۷ هزار نسخه در انگلیس فروش داشت و برای نهمین هفته متوالی رتبه اول پرفروش ترین آثار ادبی این كشور را به خود اختصاص داد.


به گزارش روزنامه گاردین، كتاب «تصویر كامل» برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و این در حالی است كه تاكنون بیش از ۱۴ میلیون نسخه از كتاب های «پیكولت» در سراسر جهان به چاپ رسیده است. «نوزده دقیقه»، «تغییر قلبی» و «نگهبان خواهرم» از معروف ترین رمان های این نویسنده هستند.


در رتبه دوم پرفروش ترین كتاب های انگلیس «بازی مرده» نوشته «هارلان كوبن» قرار دارد كه برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ وارد بازار كتاب شد. این كتاب در هفته گذشته ۳۸ هزار نسخه فروش داشت... / .خبرگزارى ایسنا

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تصویر زمینه های من برای مسابقه جودی دمدمی.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دبیرخانه جایزه كتاب سال را اعلام کرد



 

 

دبیرخانه بیست و هفتمین جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی ایران، عناوین آثار راه یافته به مرحله دوم داوری‌ها را در رشته پزشكی در گروه علوم كاربردی، اعلام كرد. در این دوره ۱۸۷۲۲ اثر شركت داده شده‌اند. بخشی از این آثار را كتاب‌های برگزیده و شایسته تقدیر در جوایز كتاب فصل تشكیل می‌دهند.





در بیست و هفتمین جایزه كتاب سال و در رشته پزشكی، ۵ اثر مجوز حضور در مرحله دوم داوری‌ها را به دست آوردند.



بر اساس این گزارش، كتاب‌های «تاریخچه تكوین روان‌پزشكی نوین در ایران» تالیف هاواطون داویدیان، «بیماری‌های كلیه در كودكان(نفورلوژی)»، تالیف علی احمدزاده، «بیماری‌های قارچی و پاسخ‌های ایمنی» تالیف علی‌رضا خسروی، «جراحی كودكان» تالیف ولی‌الله محرابی و كتاب «سلول‌های بنیادی» (۴ جلدی) تالیف حسین بهاروند، به مرحله دوم داور‌ی‌ها راه یافتند.



بیست و ششمین جایزه كتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با شانزدهمین جایزه جهانی كتاب سال، ۱۹ بهمن سال گذشته برگزیدگان خود را شناخت.



در آن دوره ۲۷ اثر برگزیده معرفی شدند و در شانزدهمین جایزه جهانی كتاب سال نیز ۳۲ نویسنده خارجی و نویسندگان ایرانی مقیم خارج از كشور، تجلیل شدند.