فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

(تصویر) ظریف به کنسرت شجریان رفت




 اخبارفرهنگی - (تصویر) ظریف به کنسرت شجریان رفت

کنسرت چرا رفتی به خوانندگیسازی تهمورس پورناظری شب گذشته در حالی آخرین اجرای خود در تهران را ب همایون شجریان و آهنگه روی صحنه برد که جواد ظریف وزیر امور خارجه میهمان این کنسرت بود.

به گزارش ایرنا، در قالب این کنسرت همایون شجریان پس از اجرای چند قطعه موسیقی گفت: سالهای سال هنرمندان زیادی برای معرفی هنر و فرهنگ این مرز و بوم به دوست داران هنر ایرانی در خارج از کشور زحمت های بسیاری کشیدند.


وی ادامه داد: هنرمندان تلاش کردند که سفیرهای خوبی برای معرفی ایران باشند وفرهنگ را به گونه ای معرفی کنند که باعث سربلندی کشورمان باشد و چهره واقعی فرهنگ ایرانی را به جهانیان نشان بدهند.

شجریان افزود: امشب میزبان دکتر جواد ظریف در این کنسرت هستیم و برای ایشان آرزو می کنیم آنطور که به نفع ایران و باعث سربلندی مردم ایران است، موفق شوند.

اخبار,اخبارفرهنگی,جواد ظریف

 

کنسرت چرا رفتی در شب های گذشته میزبان چهره های مختلفی از مدیران و مسولان کشور بودند. طی شب های گذشته علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مراد خانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ار شاد اسلامی ومدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها از این کنسرت دیدن کردند.

کنسرت چرا رفتی از تاریخ 27 مردادماه و از شهر کرمان آغاز خواهد شد. در این روز اعضای گروه در سالن فجر شهر کرمان به روی صحنه خواهند رفت.


 اخبار فرهنگی - ایرنا


ویدیو مرتبط :
یک روز با شجریان(گزارش قبل از کنسرت شجریان در آمریکا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر حضور ظریف در کنسرت «آیان»



اخبار فرهنگی - تصویر حضور ظریف در کنسرت «آیان»

محمدجواد ظریف شامگاه 28 مردادماه در کنسرتی در برج میلاد حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این کنسرت که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شده بود،‌قطعاتی با اشعاری از مولانا، حافظ، بابا طاهر، فخرالدین عراقی، هما میرافشار، فرشاد نادری‌نیا و هوشنگ ابتهاج به اجرا در آمد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,حضور ظریف در کنسرت آیان


هژیر مهرافروز که خوانندگی گروه «آیان» را بر عهده داشت، در ابتدای کنسرتش در سخنانی از ظریف به عنوان نماینده شایسته مردم ایران و مبلغ فرهنگ غنی ایران زمین به جهانیان یاد کرد که همراه با ابراز علاقه و تشویق حاضران بود.

ظریف نیز در دیدار و گفتگویی که با هژیر مهر افروز داشت اظهار کرد که به عنوان یکی از علاقه‌مندان هنر هژیر از دوران قبل از وزارت تا امروز پنج سالیست که بصورت روزانه کارهای این گروه را دنبال می‌کند.

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین