فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تصاویر ناخوشایندی که گلاب آدینه هر روز می‌بیند



اخبار,اخبار فرهنگی,گلاب آدینه,تصاویر گلاب آدینه

هر روز كه از خانه بیرون می‌زنم، تصاویر زیادی در كوچه و خیابان می‌بینم كه آزارم می‌دهد.

هر روز كه از خانه بیرون می‌زنم، تصاویر زیادی در كوچه و خیابان می‌بینم كه آزارم می‌دهد. دیدن تمام این صحنه‌ها و تصاویر ناخوشایند در شهر، به حقوق عقب‌افتاده، گرانی اجناس، نرخ تورم و مشكلات اقتصادی ربطی ندارد و فقط به منش و شخصیت شهروند‌ها كه خود ما هستیم مربوط می‌شود. اینها را فقط نام می‌برم و امیدوارم یك‌روز همه با احساس مسوولیت نسبت به شهری كه در آن زندگی می‌كنیم، همه این تصویرها را از بین ببریم و شهری زیبا و دوست‌داشتنی بسازیم.

١- كیسه‌ها و سطل‌های نامرتب زباله‌ای كه روزها بیرون گذاشته می‌شود و هر روز در خیابان‌ و كوچه‌های شهر می‌بینیم؛ جوی‌های پر از زباله‌ای كه بوی نامطبوع می‌دهد.

٢- افراد معتادی كه درگوشه خیابان‌ها نشسته‌اند و یك بچه‌كوچك هم كنارشان است.

٣- رانندگان بی‌انضباطی كه بدون قاعده و نظم در شهر تردد می‌كنند و با جان باقی رانندگان بازی می‌كنند.

٤- ساختمان‌های بی‌هویتی كه بدون هیچ تعریف مشخصی از هنر و معماری ساخته‌ شده‌اند.

٥- موتوسیكلت‌هایی كه بدون رعایت كردن نكات ایمنی ناگهان جلوی شهروندان ظاهر می‌شوند و مثل كابوس انگار از روی مغز آدم عبور می‌كنند.

٦- افرادی كه بدون رعایت كردن ادب، آب دهان و بینی خود را روی زمین می‌ریزند، این شنیع‌ترین صحنه‌ای است كه هر روز می‌بینیم.

 

اخبار فرهنگی - اعتماد


ویدیو مرتبط :
گلاب آدینه در قصه ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر جالب به مناسبت روز جهانی زمین پاک


تابناک: