فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تشکر خانه سینما از دیوان عدالت اداری: از فردا کار خود را از سر می گیریم



تشکر خانه سینما از دیوان عدالت اداری: از فردا کار خود را از سر می گیریم

به دنبال اعلام حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر فعالیت مجدد خانه سینما ؛درهای این خانه از فردا مجدد باز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا هیات مدیره خانه سینما با انتشار متنی آغاز فعالیت مجدد خانه سینما را اعلام کرد.

متن این اعلامیه به شرح زیر است:

در پی اعلام رای دیوان عدالت اداری مبنی بر نقض دستور انحلال خانه سینما ضمن تبریک به اهالی صبور و عزیز جامعهٔ اصناف سینمای ایران، بار دیگر بر اعتقاد خود بر بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی به عنوان راه حل و گره گشای بسیاری از مسایل و مشکلات تاکید می‌کنیم.

با سپاس از دیوان محترم عدالت اداری در مورد رفع سوء تفاهمات اعلام می‌کنیم خانه سینما فعالیت‌های رسمی خود را از روز سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر عزیز، که نماز عشق و ایثار و آزادی است از سر می‌گیرد./ایلنا


ویدیو مرتبط :
آیین دادرسی دیوان عدالت اداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه رئیس دیوان عدالت اداری به احمدی نژاد



 

 

 

کنایه رئیس دیوان عدالت اداری به احمدی نژاد

 

کنایه رئیس دیوان عدالت اداری به احمدی نژاد:وعده هایی بدهید كه صلاحیت قانونی آن مشخص است!

پس از اظهارات محمود احمدی نژاد مبنی بر اعطای "هزار متر زمین برای هر خانوار"، رئیس دیوان عدالت اداری كشور، به این اظهارات واکنش نشان داد.

با انتقاد از وعده برخی از مسئولان مبنی بر اهدای یك هزار متر ویلا به هر ایرانی، گفت: باید دید قانون اجازه می دهد كه این میزان زمین در اختیار مردم قرار گیرد یا خیر.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در همایش ساماندهی ساخت و ساز چشم انداز 20 ساله سیمای شهری مازندران افزود: اگر این موضوع خلاف قانون باشد، دیوان حتما آن را مغایر قانون اعلام می كنند.

وی با تاكید بر این كه متاسفانه التزام به اجرای قانون با ملاحظه كاری مسئولان نادیده گرفته می شود، گفت: این در حالی است كه در ایران اسلامی پی قانون نیستیم و قانون كاملی هست كه می تواند مشكلات را رفع كند.

وی با اشاره به این كه بیش از 99 درصد آسیب های وارده در حیطه ساخت و سازها در اراضی ناشی از خود دستگاه های اجرایی است، افزود: دستگاه ها در این زمینه به وظایف خود به خوبی عمل نمی كنند.

منتظری گفت: دستگاه ها باید برای هر شهری طرح جامعی داشته باشند و اگر چه این طرح ها در تمام شهرها وجود دارد اما كامل نیست.

وی خاطرنشان كرد: باید سرمایه های ملی را حفظ كنیم و تلاش شود كه به هر ایرانی یك مسكن بدهیم نه این كه وعده زمین هایی داده شود كه صلاحیت قانونی آن مشخص نیست.
رئیس دیوان عدالت اداری در پایان افزود: آنچه همه مسئولان در قوای سه گانه باید بدانند التزام به قانون است و باید خود را مقید به قانون بدانیم كه اگر اینگونه شود بیش از 90 درصد مشكلات فعلی رفع می شود.../تحلیل:انتخاب