فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ترک سالن سینما بخاطر نمایش رنج و سرمستی



اخبار ,اخبار فرهنگی ,فیلم رنج و سرمستی

 

اخبار فرهنگی - ترک سالن سینما بخاطر نمایش رنج و سرمستی

فیلم سینمایی رنج و سرمستی به کارگردانی جهانگیر الماسی در حالی اکران خود را در سینمای اهالی رسانه آغاز کرد که شماری از خبرنگاران و هنرمندان حاضر در سالن برج میلاد دقایقی بعد از پخش این اثر، سالن سینمای کاخ جشنواره را ترک کردند.

 این پروژه سینمایی با حرف و حدیث های فراوانی در باب تخلفات مالی صورت گرفته در روند تولید آن به عنوان یکی از سه پروژه سینمایی تولید شده در زمان مدیریت پیشین مرکز سینمای مستند و تجربی به جشنواره سی و دوم راه یافته بود.

این فیلم در سانس سوم روز پنجم (چهارشنبه 16 بهمن ماه) جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینمای اهالی رسانه در برج میلاد به نمایش درآمد.

رنج و سرمستی داستان زن و شوهری است که یکی از آنها نماینده مجلس است و دیگری مهندس سازنده موشک که با هم مشکلاتی در زندگی دارند.

داستان با مشکلات این دو آغاز می شود و سپس به دوران جنگ و نحوه اسارت زن می پردازد که آن زمان باردار است و فرزند خود را هم در دوران اسارت به دنیا می آورد.

پس از چندی، کودک توسط سرهنگ عراقی که در سراسر فیلم رفتاری هیستیریک از خود نمایش می دهد، کشته می شود. داستان گذری نیز به مقطع حمله آمریکا به عراق دارد و نشان می دهد که سرهنگ عراقی پس از این حمله به ایران فرار می کند و در مرز با این زن روبرو می شود و ...

این فیلم در ابتدا با کف زدن مخاطبان حاضر در سالن سینما مواجه شد و در نهایت به ترک کردن سالن توسط شماری از اهالی رسانه و برخی از هنرمندان حاضر در این سالن انجامید.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا 22 بهمن ماه در تهران و دیگر استان های کشور بر پا است.

اخبار فرهنگی- ایرنا

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سالن های سینما از امروز باز شدند



 

سالن های سینمایی از امروز 11 شهریور ماه پس از چهار روز تعطیلی میزبان مخاطبان هستند.به گزارش مهر، سالنهای سینمایی از روز یکشنبه هفتم شهریور ماه به مناسبت ایام عزاداری امام علی (ع) تعطیل بودند و از امروز صبح بازگشایی شدند.

 

همچنین از امروز اکران فیلم های "یک اشتباه کوچولو" محسن دامادی، "از ما بهترون" مهرداد فرید، "کارناوال مرگ" حبیب الله کاسه ساز، "فاصله" کارمان قدکچیان و "یک جیب پرپول" قدرت الله صلح میرزایی آغاز می شود.

 

سینما شکوفه (ملت سابق) که مالک ان علی سرتیپی است به احتمال زیاد همزمان با عید سعید فطر مورد بهره برداری قرار می گیرد. این سینما سه سالنه شده و امکانات فنی آن مطابق با استانداردهای روز است. این سینما در میدان شهداء قرار دارد.