فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تجاوز جنسی به مادر جاستین بیبر از سن 4 سالگی + عکس



تجاوز جنسی به مادر جاستین بیبر

خانم پاتی مالت مادر ۳۶ ساله جاستین بیبر، خواننده سوپراستار نوجوان آمریکا در گفتگو با برنامه تودی که صبح دیروز از شبکه تلویزیونی ان.بی.سی آمریکا پخش شد، از سالها رنج و سختی و مشکلات در دوران نوجوانی خود و سپس برای بزرگ کردن فرزند خود پرده برداشت.به گزارش پارس ناز وی گفت: از ۴ سالگی در خانه ناپدری اش مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفته است و در سن ۱۴ سالگی زمانی که دختر نوجوانی بوده معتاد به مواد مخدر و مصرف الکل شده است.

تجاوز جنسی به مادر جاستین بیبر

مادر جاستین بیبر در ادامه اضافه کرد که در سن ۱۸ سالگی حامله شده اما از سقط جنین خودداری کرده و در همان سن نوجوانی اولین فرزندش جاستین رو بدنیا آورده است.مادر جاستین بیبر اظهار داشت: در ۱۷ سالگی میخواستم با انداختن خودم جلوی یک کامیون در حال عبور خودکشی کنم اما نجاتم دادند! خانم مالِت در گفتگو با برنامه «تودی» بطور ناباورانه‌ ای مدعی شد که اولین گریه‌ جاستین بیبر لحظاتی پس از تولدش، شبیه آوار خواندن بود و حتی در همان زمان می شد حدس زد که این پسر در آینده خواننده می شود!/پارس ناز

 

 


ویدیو مرتبط :
عکس جدید جاستین بیبر در کنار کریستین رونالدو !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادری که دخترش را به مردان اجاره می‌داد/چشیدن طعم شکنجه و سوء استفاده جنسی از سن 11 سالگی+ عکس




اخبارحوادث - مادری که دخترش را به مردان اجاره می‌داد/چشیدن طعم شکنجه و سوء استفاده جنسی از سن 11 سالگی+ عکس

پلیس ایالتی مادر جوانی را در اتهام با بهره کشی جنسی از دختر 11 ساله‌اش در "دی موین پایتخت ایووا ایالاتی در غرب میانه آمریکا" دستگیر کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث,تجاوز جنسی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  پلیس ایالتی مادر جوانی را در اتهام با بهره کشی جنسی از دختر 11 ساله‌اش در "دی موین پایتخت ایووا ایالاتی در غرب میانه آمریکا" دستگیر کرد.

زن 37 ساله دختر 11 ساله‌اش را جهت سوء استفاده جنسی در اختیار مردان قرار می‌داد و از این راه درآمد داشت.

این زن با اشتراک گذاشتن عکس دخترش در فضای مجازی برای رسیدن به درآمد حاصل از این کار موجبات رنج عذاب دخترش در سن یازده سالگی را فراهم می‌نمود.

این زن 37  ساله که تصویرو  نامش برای خبرگزاری‌ها فاش شده به همراه یکی از همدستاش که او را در این اقدامات وحشیانه کمک می‌کرد،‌ دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد.

گفتنی است،‌این مادر بی‌رحم که طعم ذلت و شکنجه و تجاوز جنسی را در سن 11 سالگی به دختر خود چشانده بود،‌ در مرکز پلیس به تمامی آنچه کرده بود، اعتراف کرد و بیان داشت که این عمل وقیحانه را حدود 6 ماهی می‌شود که انجام می‌دهد و با پول‌های به دست از اجاره دخترش مواد مخدر و مشروبات الکلی تهیه کرده است.


  اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران