فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تالار وحدت میزبان اركستر سمفونیك ویولت می شود



 اركستر سمفونیك ویولت در تالار وحدت روی صحنه می رود.به گزارش انجمن موسیقی، در این كنسرت اركستر ۸۱ نفره ویولت به رهبریفرزاد نوشاد و خوانندگی مسعود یكتا در تالار وحدت روی می رود و قطعاتی چون اهل كاشانم، منظومه برف، گوش كن، هیچستان، من غلام قمرم، موومان ۲ سمفونی رهایی،تیز دوم، اینجا كسیست پنهان و ای ایران را بر اساس اشعاری از سهراب سپهری و مولانا اجرا خواهند كرد.

 

اركستر ویولت با تركیبی از دانشجویان و هنرجویان رشته موسیقی از آذر ماه ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز كرد و به اجرای رپرتواری از قطعات كلاسیك و بی كلام پرداخت.

اینك و در رویكردی متفاوت با تركیبی جدید و با هدف خدمت به فرهنگ و هنر ایران زمین و توجه به نیاز تغییر در ذائقه شنیداری شنوندگان، همچنین پاسداشت شعر و ادبیات ناب فارسی اقدام به تولید آثاری روی اشعار حضرت مولانا و سهراب سپهری كرده است.

اركستر سمفونیك ویولت ساعت ۲۱ روزهای فوق در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد.... / خبرگزارى ایلنا


ویدیو مرتبط :
كنسرت اركستر سمفونیك تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حركات موزون دختران در تالار وحدت/ عکس


حركات موزون دختران در تالار وحدت