فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تازه ترین فیلم داریوش ارجمند از نیمه شعبان روی پرده می رود+عکس



فیلم سینمایی «بدون اجازه» به کارگردانی مرتضی هرندی و تهیه کنندگی محمود فلاح از نیمه شعبان به نمایش عمومی درخواهد آمد.

 

به گزارش شبکه ایران و به نقل از «بانی فیلم» فیلم سینمایی «بدون اجازه» به کارگردانی مرتضی هرندی و تهیه کنندگی محمود فلاح از نیمه شعبان به نمایش عمومی درخواهد آمد.

فیلم سینمایی «بدون اجازه» که سال گذشته در بخش مسابقه جشنواره پلیس نیز شرکت کرده بود، از نیمه شعبان در گروه عصر جدید به نمایش عمومی درخواهد آمد.

 

واروژ کریم مسیحی آنونس فیلم را ساخته که از دوشنبه هفته آینده پخش تلویزیونی و از شنبه در سینماها به نمایش درخواهد آمد.

 

 

بدون اجازه,فیلم سینمایی بدون اجازه,فیلم بدون اجازه

 

ابراهیم حقیقی نیز طراحی پوسترها را برعهده داشته و طبق برنامه ریزی ها اکران از نیمه شعبان در 15 سینما آغاز خواهد شد. این فیلم در پاییز سال 89 در تهران مقابل دوربین رفت و در جشنواره فیلم فجر همان سال نیز به نمایش درآمد.

 

 

بدون اجازه,فیلم سینمایی بدون اجازه,فیلم بدون اجازه

 

داریوش ارجمند، مهدی پاکدل، نسرین مقانلو، امیریل ارجمند، حمید طالقانی، باران زمانی، زهره حمیدی، سولماز آقمقانی، فرج ا... گل سفیدی، ساناز کمالوند و... و با معرفی یاسمینا باهر و با حضور محمد کاسبی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

«بدون اجازه» مضمونی اجتماعی دارد و با نگاهی نو به نوعی از جرایم که در جامعه حال حاضر نیز به وفور یافت می شود می پردازد.... / شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
جمکران به استقبال نیمه شعبان می رود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین فیلم پرستویی ماه محرم روی پرده می رود+عکس



جدیدترین فیلم پرستویی ماه محرم روی پرده می رود+عکس

«من و زیبا» که جزو آخرین آثار سینمایی پرویز پرستویی به شمار می رود بناست از ماه محرم روی پرده برود.

درام «من و زیبا» ساخته فریدون حسن پور که جزو آخرین آثار سینمایی پرویز پرستویی به شمار می رود بناست از ماه محرم روی پرده برود. این فیلم که مضمون آن هم بی ارتباط با ماه محرم و عزاداریهای مرتبط با این ماه نیست به پیشنهاد پخش کننده اش حبیب اسماعیلی در این ماه روی پرده می رود.

این فیلم که سال قبل در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده چندی قبل مجوز نمایش گرفته است.  حبیب اسماعیلی که پخش این فیلم را برعهده دارد و توسط شرکت متبوعش مولود رسانه، شرایط ویژه ای را برای اکران آن فراهم کرده در همین رابطه به «بانی‌فیلم» گفت: «با توجه به مضمون فیلم تمام تلاش ما این است که «من و زیبا» را همزمان با ماه محرم اکران کنیم. با این تفاسیر این فیلم از اواخر آبان‌ماه در یکی از گروه‌های سینمایی اکران خواهد شد. با توجه به ترکیب بازیگران و داستان جذابش پیش‌بینی می‌کنیم «من و زیبا» با استقبال روبرو شود.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این فیلم به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی سال قبل در شمال کشور فیلمبرداری شد.شهاب حسینی، دریا آشوری، صادق صفایی، رضا ناجی، عمار آقایی، حدیث میرامینی و سیما خضرآبادی بازیگران اصلی این فیلم هستند. «من و زیبا» داستان موسی است که در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد راحله همسر او بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. موسی در تمام عمر فکر می‌کند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای جعفر تنها یادگار راحله می‌ریزد...

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«من و زیبا» هشتمین فیلم بلند فریدون حسن‌پور است که سال قبل سریال «از یاد رفته» را روی آنتن تلویزیون داشت./شبکه ایران