فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بیانسه ، مایکل جکسون دوم است!



 

 

بیانسه ، مایکل جکسون دوم است!

 

 

 

به نظر جی زد ،خواننده مشهور رپ، بیانسه مایکل جکسون دوم است.

 

جی زد خودش هم قبول دارد که مقایسه بیانسه و سلطان پاپ که در سال ۲۰۰۹ بر اثر مصرف بیش از حد داروی پروپوفل درگذشت ، کار درستی نیست اما او معتقد است که از هر دوی آنها درسهای مشابهی آموخته است.

او گفت:"درسهایی که من از بیانسه آموختم مشابه همان چیزهایی است که از مایکل جکسون یاد گرفتم. من می دانم که مقایسه این دو نفر کار درستی نیست زیرا مایکل یک خواننده خلاق و بسیار بزرگ بود اما تلاشهای خستگی ناپذیر بیانسه در حرفه موسیقی شبیه مایکل جکسون است و به همین دلیل من فکر می کنم که بیانسه مایکل جکسون دوم است."

جی زد که در سال ۲۰۰۸ با بیانسه ازدواج کرد ، توضیح داد که بیانسه برای ساختن آهنگها و آلبومهایش مثل یک ماشین بدون احساس خستگی ، صبح تا شب کار می کند و این پشتکار بیانسه برای او الهام بخش است.

او گفت:"تلاش بسیار زیاد و بی وقفه بیانسه برای ساخت آلبومهایش واقعا" الهام بخش است و باعث می شود که من هم برای کارهایم وقت بیشتری بگذارم و بیشتر تلاش کنم. او مثل یک ماشین کار می کند."

مترجم: فرشته مشاور.../پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
واکنش جالب هوادار مایکل جکسون بعد از مرگ مایکل جکسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مایکل جکسون نجات می یافت اگر ...



 

مایکل جکسون نجات می یافت اگر ...

 

برادر «مایکل جکسون» گفت این خواننده جنجالی آمریکا نجات می یافت اگر دین مبین اسلام را سرلوحه زندگی اش قرار می داد.

 

«جرمین جکسون» که به مناسبت نخستین سالگرد مرگ برادرش سخن می گفت تصریح کرد ، اسلام به انسان نیرو می دهد و می دانی کیستی ، چرا زنده ای و چگونه باید زندگی کنی.

 

وی که مسلمان شده است ادامه داد : تمامی محافظان «مایکل» مسلمان بودند چون برادرم به اسلام اعتماد داشت.«مایکل» می دانست این افراد به خاطر مذهب پاکشان به او خیانت نمی کردند.

 

«جرمین» در گفت و گو با بی بی سی ، خاطرنشان ساخت : من بر این باورم اگر «مایکل» مسلمان بود می توانست همچنان زنده باشد و سالم زندگی کند.

 

درست یک سال پیش «مایکل جکسون» در «لس آنجلس» جان سپرد و این خبر ، آمریکا را تکان داد اما هنوز راز مرگش سر به مهر است.در بین ۳۰۰ پرونده ای که «اف.بی.آی» از مرگ و زندگی خواننده جنجالی منتشر کرده ، علاوه بر ماجرای پر سر و صدای اتهام کودک آزاری ، یک نامه تهدید آمیز نیز به چشم می خورد.

 

نویسنده این نامه «مایکل جکسون» را در سال ۱۹۹۲ تهدید به مرگ کرده بود.او با ردیابی پستش بازداشت و به دو سال زندان محکوم شد.

 

پرونده دیگر ، مربوط به پزشکی قانونی «لس آنجلس» است که از شواهدی مبنی بر احتمال کشته شدن «جکسون» حکایت دارد.

 

مسمومیت با «پروپوفول» که یک داروی بیهوشی است و مصرف مجموعه ای از داروهای «میدازولام» ، «دیازپام» ، «لیدوکائین» ، «لورازپام» و «افدرین» که در خون او دیده شده بود علت اصلی جان باختنش عنوان شده است.

 

«اف.بی.آی» از «کانراد مورای» که پزشک خصوصی «مایکل جکسون» بود بازجویی کرد اما از وی به عنوان متهم ، نام نبرد.

 

پلیس «لس آنجلس» تصریح کرده : نتیجه سم شناسی به دادستانی فرستاده می شود تا کیفرخواست جنایی صادر شود.پیش تر خبرهایی به نقل از دکتر «مورای» منتشر شده بود که از تجویز «پروپوفول» برای درمان بی خوابی «مایکل جکسون» خبر می داد.این پزشک مدعی است از بیم آن که «مایکل» به «پروپوفل» معتاد شود مقدار کم تری از دارو را به بیمارش تزریق می کرد.

 

«جکسون» که گفته می شد برای سفید کردن بدنش به تیغ جراحان تن داده بود سرانجام به سرطان پوست مبتلا شد.این خواننده میانسال که به بخش پوست بیمارستان «کدارس سینا» در «لس آنجلس» آمریکا رفته بود با شنیدن خبر ابتلا به سرطان شوکه شد.وی اما ادعا کرد این بیماری را شکست می دهد و دوباره به جمع طرفدارانش بر می گردد.

 

بیماری خطرناک «جکسون» در رسانه های آمریکا بازتاب گسترده ای داشت.وضعیت پوست صورت «جکسون» به اندازه ای بغرنج شده بود که دلش نمی خواست حتی برای چند لحظه مقابل آیینه بایستد.این خواننده جنجالی سرانجام امسال در ۵۰ سالگی جان سپرد.

 

«جرامین» برادر «مایکل» می گوید : به نظر می رسد او بر اثر نارسایی قلبی تسلیم مرگ شد.«مایکل جکسون» در سالیان اخیر به خاطر جنجال های اخلاقی و مشکلات مالی بدجوری به دردسر افتاده بود.

 

او بیماری های مختلفی داشت و بعضی از دوستانش می گویند به طور معمول مقدار زیادی مسکن مصرف می کرد.نوار مکالمه یکی از اطرافیان او با اورژانس منتشر شده است که نشان می دهد «مایکل» بیهوش و تنفسش قطع شده بود.«برایان آکسمن» وکیل «مایکل» اعلام کرد : زخم هایی که در جوانی به این خواننده وارد شده بود او را آزار می داد.

 

بعدها پدر «مایکل» مدعی شد پسرش قربانی جنایت شده است.«لا تویا جکسون» خواهر «مایکل» نیز ادعا کرد برادرش از سوی بعضی از افراد منفعت طلب کشته شده است : «عده ای تبهکار ، برادرم را به دارو معتاد کردند.»

 

تکان دهنده ترین ادعا که در رابطه با مرگ خواننده جنجالساز مطرح شد ، فرضیه خودکشی او با مصرف زیاد دارو یا دوزاژ بالا بود.اظهارات پزشک پیشین «مایکل» مبنی بر این که این خواننده به خودش دارو تزریق می کرد ادعای مورد نظر را قوت می بخشد.