فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بهرنگ توفیقی: ممیزی تلویزیون را خوب می شناسم


جای شوخی ركیک در تلویزیون نیست و اگر سریال این ویژگی را داشت حتما از تلویزیون پخش نمی‌شد.


ویدیو مرتبط :
من قاتلم را می شناسم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ممانعت از حضور توفیقی در تلویزیون



مانعت از حضور توفیقی در تلویزیون

ممانعت از حضور توفیقی در تلویزیون

درحالیکه مسئولان «گفت‌وگوی ویژه خبری» خواستار حضور جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم در این برنامه شده بودند، در آخرین لحظات دعوت خود را پس گرفتند!

به گزارش ایسنا، انتخاب با اعلام این خبر نوشت: «این در حالی است که هماهنگی‌ها بین دفتر توفیقی و تلویزیون، روال عادی خود را داشته اما یک‌باره مسئولان گفت‌وگوی ویژه خبری، از سرپرست وزارت علوم عذرخواهی کرده و آرزو کرده‌اند که «در فرصتی دیگر میزبان دکتر توفیقی» باشند.

گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما که قرار بود شب گذشته از تلویزیون پخش شود، با تغییر میهمان و موضوع برنامه، به بررسی مسائل منطقه پرداخت.

قابل ذکر است که فشارها به دولت روحانی برای عدم معرفی توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، افزایش یافته است و برخی ناظران، ممانعت از حضور توفیقی در تلویزیون را در ادامه این فشارها می‌دانند.


مخالفان، توفیقی را متهم به دخالت در حوادث انتخابات 88 کرده‌اند.» /ایسنا