فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بهترین تخیلی‌نویسان جهان معرفی شدند



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

فهرست نامزدهای شایسته دریافت جایزه نابلا در بخش‌های رمان، داستان، داستان کوتاه، مجموعه داستان، داستان‌های دراماتیک و اولین اثر ادبی یک نویسنده معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از لس‌آنجس تایمز، هئیت داوران این جایزه امسال در بخش‌های مختلف جایزه «نابلا» از 6 اثر و 6 نویسنده به عنوان شایسته‌ترین آثار و افراد برای دریافت جایزه نهایی نام برده است.

این هئیت در بخش نامزدهای جایزه رمان از رمان «در میان دیگران» به قلم «جو والتون»، «جنگ خدایان» نوشته «کامرون هارلی»، «سرزمین خدایان» به قلم «ان کی ژاسمین»، «ققنوس» به قلم «جک مک دویت» نام برده است.

در بخش نامزدهای داستان بلند این جایزه نیز از «مرا 2 بار ببوس» به قلم «ماری روبینت»، «در آرامش و سریع» نوشته «کاترین ام والنت»، «جغد یخی» به قلم «کارولین گیلمن»، «مردی در مه» نوشته «کی جی جانسون»، «مردی که تاریخ را می‌داند» به قلم «کن لویی» و «دست‌های کثیف» نوشته «آدام تروی کاستر» اشاره کرد. به گفته هئیت داوران در این بخش رقابت تناتنگی میان نویسندگان دیده می‌شود.

و اما داستان‌های «حوزه خدایان»، «ردی در نور»، «ایستگاه»، «6 ماه»، «نقشه رقص»، «برابری» و «آنچه یافتیم» به ترتیب به قلم نویسندگانی چون «راسل سوئیرسکی»، «براد تی تورگسن»، « فرت استینمتز»؛ « چارلی ژانت»، «کاترین سپارو»، «جک کر» و «جف رایمن» از جمله آثاری هستند که در بخش داستان کوتاه شایستگی حضور در آخرین مرحله داوری این جایزه را به دست آورده‌اند.

در بخش کتاب های دراماتیک نیز هئیت داوران از آثاری چون «حمله» نوشته «جو کورنیش»، «کاپیتان آمریکایی» به قلم «کریستوفر مارکوس»، «دکتر» به قلم «نیل گیم»، «هوگو» نوشته جان لاگان»، «کد نهایی» نوشته «بین رایپلی» اشاره کرده است.

هئیت داوران جایزه کتاب علمی-تخیلی نبولا در بخش مجموعه داستان کوتاه نیز از کتاب‌های «دست‌های شوهرش»، «ماما»، «جنبش»، «انتخاب» به ترتیب به قلم «آدام کاسترو»، «تام کروسهیل» ، «نانسی فلودا» و «دیوید دبلیو گولدمن» نام برده است..... /  farsnews.com


ویدیو مرتبط :
مراسم معرفی آی او اس ۸ - برنامه نویسان iOS8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: معرفی برترین‌های 2014 فوتبال جهان


کریستیانو رونالدو برای سومین بار عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را به خود اختصاص داد.